Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Niin juuri. Mutta vähintään yhtä selvä sukeltamisjäähy olisi kuulunut Järviselle.Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Niin juuri. Mutta vähintään yhtä selvä sukeltamisjäähy olisi kuulunut Järviselle.Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Ai... Mitä itse olen seurannut niin vaikka kuinka usein ei ole tullut jäähyä ja selostajatkin oikein kommenteissa mainitsee syyksi "puck first"...Jos kaadat pelaajan vaikka osuisit kiekkoon ensiksi, niin rankki tai jäähy.
Kai joku muukin käy? Tai sitten voit vain muutama metri ennen laittaa pudottautua konttausasentoon.Saanko Parlettin mukaan kamppaamaan lähellä päätyä?
Jos kaadat pelaajan vaikka osuisit kiekkoon ensiksi, niin rankki tai jäähy.
Tuskin täällä monetkaan osaa edes luistella. Nauhojen sitomisessakin todennäköisesti haasteita.Onhan tämä kyllä hupaisaa, kun Jatkoajan ammattilaiset kommentoivat tuota kamppia. Kokeilkaa nyt joskus vaikka itse kuinka tasapaino pysyy, kun vauhtia polkiessa joku vetää mailalla toisesta jalasta. Pistäkää vaikka video tänne kuinka hienosti pysytte pystyssä. Tai kuinka maltillisesti kaadutte.
Se oli selvä jäähy. Olisi pitänyt olla sitä myös Järviselle. Se tässä on ainakin oma pointti.Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Pelikaani nimerkkiä lainatakseni, tämä lainattu kaveri on todellakin vetänyt muutakin kuin pulkkaa!Kannattaa ottaa huomioon, että täällähän on vain Porin, Tampereen ja poronhoitoalueen surkeimmat reppanat purkamassa pahaa mieltään. Niitä on kuitenkin alle 10.
muaddib
Joo, selostajan näkökulma asiasta on se absoluuttinen totuus jota meidän täytyy kunnioittaa.
Joo, selostajan näkökulma asiasta on se absoluuttinen totuus jota meidän täytyy kunnioittaa.
Ei ainakaan sääntöjen mukaan. Voin pitää pienen luennon säännöistä jos on vaikeeta.
Jäähy olikin selvä. Huvitusta aiheuttaa vaan tilanteen koominen ylinäytteleminen joka on ymmärrettävää.Alkiokin sanoi tilanteen olevan selvä jäähy, mutta jatkoajan ''asiantuntijat'' itkee krokotiilin kyyneleitään.
Sinä et ainekaan katso peliä TV:stä? Toimiiko Porissa?Joo, selostajan näkökulma asiasta on se absoluuttinen totuus jota meidän täytyy kunnioittaa.
Vanha italofutiksen ystävänä varmasti nautit Järvisen oveluudesta! ;)Palstan vakioröllit täällä taas veivaamassa - ihan viihdyttävää settiä! Tappara herättää tunteita.
Tuomareilta hyvä suoritus, jos vaan joka kolmas menee JMJ:ltä läpi. Viddu sehän pahempi kuin J Pesonen ikinä..?!?
Tuskin täällä monetkaan osaa edes luistella. Nauhojen sitomisessakin todennäköisesti haasteita.
Pahoitteluni! Koskikin vain puolustavan pelaajan dyykkauksella suorittamaa kamppia.
Tappara-fanien mielestä pitäisi viheltää 5+20.Ei mitään.
Pistän tähän muillekin jos on sitä mieltä pienen luvun sääntökirjasta.
ii. Jos pelaaja takaa-ajaessaan kiekollista vastustajaa syöksyy takaapäin jäätä pitkin iskien kiekon pois mailallaan ja sen seurauksena aiheuttaa vastustajan kaatumisen, rangaistusta ei tuomita.
Lapsillasi on hieno isä :)Mä osaan sitoo nauhat! Olen sitonut lastenikin nauhoja!!!