Oon aika varma että ringeten SM-sarjassakin pelataan fyysisemmin kuin mitä JM Järvinen pelaa.Järvinen, huoh. Meikäläisen ykkösinhokki-mikkihiiri siellä taas vauhdissa. Ensin itse huidotaan ja annetaan poikkaria oikein urakalla ja sitten kilpparit (+ihmeparantuminen).
Ihan kuin olisi ennenkin ollut näitä ongelmia Tappara-fanien kohdalla...Tilannetta ei tuon puhtaammin voi suorittaa. Lukka ei rikkonut Peltolaa sitten yhtään hiukkaakaan.
Ei mene silti sanoma perille.
Ei kai sillä niin merkitystä ole, koska ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Olisiko siitä aiemmasta repimisestä pitänyt viheltää, mitä mieltä olet?
Mene itse kokeilemaan. Ei se vaikeata ole. Ja kyllä, olen ollut itsekin vastaavissa tilanteissa.Ehkä kääntäminen ei ole niin helppoa kuin luulet. Ole hyvä ja ota värilasit pois.
JMJ nappas Rissasen käden kainaloon ja heitti perusfilmit perään. Seuraavaksi vaihdetaan poikkareita maalinedessä ja filmataan kentänpintaan pitelemään päätä ja itketään ku itse joutui myös jäähylle. Vihaan tota pelleä :DJa sellainen käsikynkkä Rissaselta. Ei rikettä?
Juuri näin. En tiedä, miksi näitä pitää edes selittää kenellekään. Perushommia.
Viha sumentaa näkemyksen. Kannattaa koittaa joskus jäähdyttää tunteet ja katsoa sitten uudestaan.JMJ nappas Rissasen käden kainaloon ja heitti perusfilmit perään. Seuraavaksi vaihdetaan poikkareita maalinedessä ja filmataan kentänpintaan pitelemään päätä ja itketään ku itse joutui myös jäähylle. Vihaan tota pelleä :D
Järvinen keräilee maalilla, molemmat jäähylle. Järvinen lyö, Rissanen ei hievahda. Rissanen lyö, Järvistä sattuu jokaiseen ruumiinosaan.
Haapala on kompuroinnissa ihan oppipoika vielä, mutta "onneksi" opettaja löytyy läheltä.
Ei sorra, kun se oli ihan aiheellinen.Taas tuomarit sortaa...
Miten se siellä menee?Änärissä menee toisin tuo sääntö. Siitä johtunee osa reaktioista.
Aika selvästi omaankin silmään Järvinen otti Rissasta kädestä. Saatan toki nähdä väärinkin, mutta värilaseja ei kyllä itseltä taida löytyä.Viha sumentaa näkemyksen. Kannattaa koittaa joskus jäähdyttää tunteet ja katsoa sitten uudestaan.