- Hannuksen loukkaantuminen toi Virtaselle paikan...Tämä vaihto ratkaisi pelin.
Voisiko joku paikallaolleista valaista tästä lisää? Itse kun en matsia edes radiosta juurikaan jaksanut kuunnella, vaan katselin Canalia.
- Hannuksen loukkaantuminen toi Virtaselle paikan...Tämä vaihto ratkaisi pelin.
Ihan rakentavasti ja hyvässä hengessä kysyn paikallaolleilta: toteutuiko toiveeni? 6 min. vs 28 min. vaikuttaa kovin suurelta erolta. Joko Tappara oli ihan paska ja pakotettu jatkuvasti rikkomaan, tai sitten Boman ja Levonen kakkasivat housuihinsa.
Huomenna jatketaan.
Voisiko joku paikallaolleista valaista tästä lisää? Itse kun en matsia edes radiosta juurikaan jaksanut kuunnella, vaan katselin Canalia.
Joku Tapparan pelaaja yritti komeaa perstaklausta, mutta Hannus ei halunnut tulla taklatuksi ja omaksi epäonnekseen väisti "sopivasti" ja taklaus kohdistui lonkkaan/reiteen. Ikävä tapaus :/
Huomenna vierasvoitto, sehän on selvä.
Korjailin vähän tuota tekstiä, toivottavasti et pahastu.On se vaan niin että jos oma joukkue ei pysy perässä ja vie jäähytilastot 9-3 niin peliä ei voi voittaa. En tiedä tapahtumia mutta jo toinen peräkkäinen jypin kotimatsi missä porkkanahousujen löysyys on ollut kotijoukkueelle 'edullista'.
Jos JYPin liike on sama kuin tänään ja Tappara on yhtä pahasti jäljessä, uskoisin JYPin saavan suurin piirtein saman verran ylivoimaa. Toki sen turhautumiskympin saattaa ottaa joku muu kuin Vertala, esim. Salmela.eikä Jypi saa yhtä erää ylivoimaa niinkuin tänään. Hienoo kun tuomarit 'tasoittaa' sarjaa.
Huomenna ei pelata jyväskylässä eikä Jypi saa yhtä erää ylivoimaa niinkuin tänään. Hienoo kun tuomarit 'tasoittaa' sarjaa.
On se vaan niin että jos tuomarit viheltää jäähyt 9-3 niin peliä ei voi voittaa. En tiedä tapahtumia mutta jo toinen peräkkäinen jypin kotimatsi missä tuomarit ovat olleet kotijoukkueelle 'edulliset'.
No hohhoijaa..Anna kun arvaan, et ollut paikan päällä seuraamassa peliä? Jos roikkuu, kahvaa, vetää poikittaisella niskaan ja on jatkuvasti vastustajaa jäljessä niin turha siitä on tuomareita syytellä. Tappara vaan oli yksinkertaisesti huonompi tänään.
Onko Tampereen kaltaisessa kiekkokaupungissa tapana sysätä tappiot aina tuomarin piikkiin? Olen aina elänyt uskossa, että todelliset kiekkokulttuurikot osaavat myös tunnustaa huonommuutensa, eivätkä syytä aina tappiostaa tuomareita tai jotain muuta ulkopuolista tekijää.
Onko Tampereen kaltaisessa kiekkokaupungissa tapana sysätä tappiot aina tuomarin piikkiin? Olen aina elänyt uskossa, että todelliset kiekkokulttuurikot osaavat myös tunnustaa huonommuutensa, eivätkä syytä aina tappiostaa tuomareita tai jotain muuta ulkopuolista tekijää.
Hannus loukkaantui ensimmäisen erän lopulla taklaustilanteessa. Taklaajaa en muista. Heti perään Vänttinen taklasi Venäläisen ja molemmat taklatut kömpivät samalla tauolla vaihtoaitioon. Enlund taklasi muistaakseni Kaijomaata.Loukkaantuiko Hannus muuten siinä tilanteessa missä Enlund sai polvitaklauksesta jäähyn, itse en huomannut missä vaiheessa Hannus lopetti tänään? Dufva vaan totesi lehdistötilaisuudessa että polvi olis Hannuksella nyt jollakin tasolla särki.
oli kyl sellasta sontaa koko peli ettei mitään rajaa. Tappara istu millon mistäkin syystä jäähyllä. Jyp sai niin paljon apuja että sen yhden sai 5-3 yv llä tehtyä. Siinä koko matsi.
Ne oikeat kulttuurin kasvatit ovat ajautuneet Ilveksen leiriin, Tapparaan on jäänyt vain katkerat jämäfanit.
Säälittävä esitys niin Jypiltä,Tapparalta kuin tuomareiltakin.