Ti 18.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 65 533
  • 1 040

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
JOUKA JUHOLA! Ässät 4-1.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Mitä hittoa tuo Kalteva tekeeJyp yv?
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jopa Kärppä-henkinen selostaja oli lähettämässä Ohtamaata jäähylle, mutta Mieho sinne menee. Aika jännä muuten tuo, että käsivarren huitaisu on taklaus, mutta uskottavahan se on. Minä olisin ehkä ennemmin katsonut väkivaltaisuudeksi.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Joo just toi on aika monesti mun ajatus sun tekstien lukemisen jälkeen. Luulen etten oo ainoo. Mut ei se mitään, ainakin jäät mieleen. Kai se on hyvä?
Mulla oli kouluaikana yks kaveri, jonka mielestä paras tapa reagoida kaikkeen vähänkään hämmentävään, oli jysäyttää "MITÄ HELVETTIÄ???"
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Sama. Japa seuras hyvin katseella. Oli kyllä selkeä kamppi. Ehkä se pilli on oikeasti unohtunut koppiin?
Ehkä mä näin sitten väärin kun olin katsovinani äkkiseltään että astui lavan päälle. Mitä taas noihin tuomareihin tulee niin ainakin takavuosina oli niin että taustalla oleva tuomari pyrkii viheltämään kiekolliset tilanteet, tiedä sitten onko käytössä edelleen.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös keihästämisestä aina ulos lennä?

Aina lentää. Vaikka tuossa ei ollut mitään törkeää, sääntökirja ei anna vaihtoehtoja. Nyrkillä saa hieroa naamaa tai vetää poikittaista niskaan maalin edessä, mutta pienikin liike jommalla kummalla päällä mailaa tulkitaan todella ehdottomasti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaha, Lukolle jäähy. Janne Niskala 2 min. korkea maila.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kärppien imagollinen laatutekeminen on ollut tänään aika heikkoa.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Nonii joko saadaan peli 2-1. Sitähän tässä odotellaan
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On tuo Kärppien ylivoima kyllä kamalaa katsottavaa. Ei voi muuta sanoa. Vielä huonompaa kuin viime talvena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös