Ja eihän se uskaltanut.Maalihan se, jos uskaltaa tuomari tuomita oikein.
Mulla oli kouluaikana yks kaveri, jonka mielestä paras tapa reagoida kaikkeen vähänkään hämmentävään, oli jysäyttää "MITÄ HELVETTIÄ???"Joo just toi on aika monesti mun ajatus sun tekstien lukemisen jälkeen. Luulen etten oo ainoo. Mut ei se mitään, ainakin jäät mieleen. Kai se on hyvä?
Lindsten on uusi maalintekijä jumalan armosta.
Tyhmä temppu? Kyllä. Ulosajo? Ei helvetissä. Ellei sääntökirjassa lue että jokainen tuollainen aina automaattinen ulosajo.
Lindsten on Salosta.Älä nyt turkulaisia kehu. Niitä vastaanhan sinulla on jotain kitkaa jatkuvasti.
Arvottiin? Ansionsa mukaan sai.Mieholle siitä arvottiin 2+10
Ehkä mä näin sitten väärin kun olin katsovinani äkkiseltään että astui lavan päälle. Mitä taas noihin tuomareihin tulee niin ainakin takavuosina oli niin että taustalla oleva tuomari pyrkii viheltämään kiekolliset tilanteet, tiedä sitten onko käytössä edelleen.Sama. Japa seuras hyvin katseella. Oli kyllä selkeä kamppi. Ehkä se pilli on oikeasti unohtunut koppiin?
Mailan päällä lyöminen on sääntöjen mukaan aina 5 + 20 kun osuu. Ei riipu keihästämisen voimakkuudesta.Aika lailla. Harvoin toki tuomarin naaman edessä, mutta erilaisissa torikokouksissa kyllä.
Kyynärpää taklaus 2min. 2+10 on, noh. ylimitoitettuArvottiin? Ansionsa mukaan sai.
Eikös keihästämisestä aina ulos lennä?