Satunnainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Oulun selostajalta aika omituinen ilmaus, vai kutsutaanko siellä päin vatsaa yleensäkin konehuoneeksi?
Eikös keihästämisestä aina ulos lennä?Tyhmä temppu? Kyllä. Ulosajo? Ei helvetissä. Ellei sääntökirjassa lue että jokainen tuollainen aina automaattinen ulosajo.
Krejcikiltä jalat alta ja Favorin vieressä ei nosta kättä. Repesin täysin, mutta onneksis Suorsa näki
Sääntökirjassa lukee tosiaan että tuollainen on aina ulosajo:Tyhmä temppu? Kyllä. Ulosajo? Ei helvetissä. Ellei sääntökirjassa lue että jokainen tuollainen aina automaattinen ulosajo.
SÄÄNTÖ 161– KEIHÄSTYS
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja pistää vastustajaa tai yrittää pistää vastustajaa mailan lavan kärjellä joko yhdellä kädellä tai kahdella kädellä pidetyllä mailalla
ii. Pelaajalle, joka keihästää vastustajaa, tuomitaan iso rangaistus ja automaattinen pelirangaistus tai ottelurangaistus.
Vittu mulle riitti. Mä jaksa kuunnella tai siis lukea tollaista paskaa
Vittu mulle riitti. Mä jaksa kuunnella tai siis lukea tollaista paskaa
Mieholle siitä arvottiin 2+10Ohtamaa vetää perinteisen tappara koukun ja lähtee jäähylle
E: ei sittenkään. Ilves av, Mieho osuu attea nokkaan
Hyvä:D???Miten Ipa on nyt näin hyvä kun aiemmissa peleissä ollut aivan lapanen?
Halmo on päässyt Kärppien ihon alle ja peli sekaisin.Miten Ipa on nyt näin hyvä kun aiemmissa peleissä ollut aivan lapanen?