Vlad unohti vaan pyytää anteeksi, sillähän on ennenkin selvitty.
Kuten sanoin, meillä ei ole tuollaisia shamaaneja.Käyppä itse ottamassa samanlainen osuma kaukalossa. Voi olla että ei pysytellä edes haudan partaalla.
Eikös tommonen puujalka ole merirosvoilla?Te keiden mielestä Björkstrand filmasi ulosajon, onko teillä liigan nykyiset säännöt tiedossa?
Taitaa olla termi nimeltä puujalka myös aika helvetin kaukaista utopiaa idässä.
Juu ei siin mitään, eihän säästökuurin koosta ollut puhetta. Voi 50€ karsimistakin pitää tietyissä tapauksissa onnistumisena.Hihih, kivaa läppää. Vielä kun ymmärtäisit miten rahat liikkuvat, ei Supercell ole mikään pankki. Mutta kun et tajua.
Joo mutta Heikkinen on kilisyttelemässä kulkusia.
Melkoinen haku. Tippui itse ensimmäisestä. Voi raukkaa.Generous noutaa Hakanpään. Tässä vaihtokaupassa tulee kyllä turpaan vaikka Hakanpää antoikin GeneMatille turpaan.
Tuleekos noista joku lisämuikkari liigassa, kun itse riisuu kypärän. GeneMatille hattu päästä että puolusti joukkuetoveriaGene otti sentään herrasmiehenä kypärän pois päästään, että on mukavampi lyödä.
Lyöntejä tosin ei ehditty näkeen kun meni heti mattopainiksi.
Eihän ne ole toiminut koko kaudella. Oudosti välkkyy kun kotijoukkue tekee maalin.Ei toimi peli, pelikello eikä valot
Juuri näin. Aivan varmasti sattui ja kovasti, kun polven seudulle selvästi kolahti ja kovaa.Denisov kolauttaa polveen, oli aie sitten minne kohtaa tahansa, niin siinä EI saisi kohde hieman kerätä itseään? Vaikka Turkukin tässä kommenttiraidassa kunnostautui, niin onhan noi filmauspuheetkin hieman sakeita.
Älä nyt hei, Gene on meillä ykkösparissa!Generous noutaa Hakanpään. Tässä vaihtokaupassa tulee kyllä turpaan vaikka Hakanpää antoikin GeneMatille turpaan.
Eka fiksu Kärppäkommentti tähän.Oli ruma taklaus Hakanpäältä. Ymmärrän Gene-Matin reaktion