Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
No helvetti olen jo täällä sirkuksessa revittelemässä. Vieläkö pitäisi kyykkyynkin kyetä?Ihmeellistä ulinaa kuuluu taas Lappeenrannan suunnasta. Köyhät kyykkyyn
No helvetti olen jo täällä sirkuksessa revittelemässä. Vieläkö pitäisi kyykkyynkin kyetä?Ihmeellistä ulinaa kuuluu taas Lappeenrannan suunnasta. Köyhät kyykkyyn
Niin joo, täällä on ollut jotain kitinää Liigan sivujen toimimattomuudesta. Ainakin mulla toimi koko ensimmäisen erän ilman ongelmia.
Mitä nyt "säästökuurilla" olivat, mutta moiset on tehty rikottaviksi. Supercell kaiken lopulta kumminkin maksaa.
No menipäs se Björkstrand pahasti rikki. Taisikin vaan filmata ulosajon. Pelle.
Vei filmauksen jopa niin pitkälle, ettei pelannut seuraavaan 10 peliminuuttiin ollenkaan. Normaalisti pelaa siis yyveetä, mutta nyt ei kentällä näkynyt eikä myöskään ylivoimaa seuraavalla vaihtokierroksella tasaviisikoin. 3-4 minuuttia ennen erän loppua palasi sitten kaukaloon.Halmo sitoo Karvisen mailan ja filmaa ulosajon arvoisesti.
Taputapu.
Niinpä, nyt sitä ei voinut tehdä, kun kotijoukkue (Kärpät) ei hyötynyt (ottamatta kantaa hyötyykö ylivoimajoukkue vastustajan jäähyistä vai ei jne.)Jos tuo Oulun pelin ulosajo olisi mennyt toisin päin, palstat olisi jo nurin kotituomariviesteistä.