No muistelehan nyt vaikkapa tämän kauden avausottelua ja sitä itkun ja hampaidenkiristelyn määrää kun Armia oli jonkun raumalaiskannattajan mukaan katsonut raumalaiskatsojiin päin hymyillen :)
Ja jos itse et ole huomannut Raumalla tapahtuvaa loukkaantuneelle vastapuolen pelaajalle tapahtuvaa buuausta, naureskelua ja ilkkumista niin sitten et ole siellä pelejä katsomassa käynyt. Minä olen ollut todistamassa moista käytöstä siellä useita kertoja, vaikken toki väitäkään olevani Rauman hallin kanta-asiakas. Sen verran usein kuitenkin että tiedän sanoa tämän asian varmaksi. Samoin kun voin sanoa senkin, että joka muustakin hallista löytyy samanlaista öykkäröintiä. Ainoastaan raumalainen voi olla niin yksinkertainen olento että väittää ettei Äijänsuolla tällaista tapahdu. Ja voit tosiaan keksiä Isomäestä ihan mitä tarinoita tykkäät. Ne eivät kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa miksikään, että Raumalla on kautta aikain ilkuttu loukkaantuneelle vastustajalle ja sitäpaitsi keksityt tarinat Isomäestä eivät edes kuulu tähän kyseiseen asiaan millään tavalla.
Eli sinun tarinasi on varma, ja minun "keksitty", vaikka molemmissa on ihan yhtä paljon lihaa luitten ympärillä? Mutta toki jos olet ollut oikein
useita kertoja todistamassa, niin totta helvetissä minä uskon ja pahoittelen koko raumalaisen kiekkoyleisön puolesta. Niin, ja on niitä pelejä tullut jokunen käytyä Äijänsuolla katsomassa, vaikkei minulla tuollaista "vuosikymmenten perinnettä" Lukon peleissä käymisestä olekaan suht nuoresta iästäni johtuen.
Niin, ja ammuit vähän ohi tuon minun raumalaisuuteni kanssa. Pois se minusta, vaikka Rauma hieno kaupunki onkin. Lisäksi, en käsittääkseni missään kohtaa väittänyt ettei tällaista ole Äijänsuolla koskaan tapahtunut, kritisoin vaan niitä "perinteitä".
Mutta ei mitään, hyvät joulut ja rauhaa vaan Nauravalle Sialle, sikäli mikäli sialle näin joulunpyhinä nyt voi kovin hyviä pyhiä toivottaa.