Jaahas, Tuokkolan pää ei kestäkään =)
Tuokkolan päästäkö se on kiinni, jos oman joukkueen pelaajat ottaa kaksi jäähyä lähes yhtäaikaa?
Jaahas, Tuokkolan pää ei kestäkään =)
En ymmärrä miksei tuota kaveria pistetä kuriin. Todella räikeää TPS-hypetystä illasta toiseen, ja aina ne samat hunajapurkki-kielikuvat kun TPS osuu. Vastenmielinen jätkä.
Tuokkolan päästäkö se on kiinni, jos oman joukkueen pelaajat ottaa kaksi jäähyä lähes yhtäaikaa?
Oottelin itse näitä vasta pelin jälkeen. Perhana, yliarvioin yhden ottelun... öö puolikkaan syväanalyysien nopeudet.Mutku se on niin "nuori ja lupaava"...
Käy sääliksi, tai oikeastaan ei.
Sama tullut huomattua kun radiota kuunnellut. Selvästi on Tepsin puolella, muttei se jaksa ärsyttää, itse asiassa hyvä että edes jollain selostajalla on kiimaa tehdä tota duunia.
Kyllä täällä "korppikotkat" ovat heti saaliilla, jos pientäkin aihetta löytyy, siitä voit olla varma.Oottelin itse näitä vasta pelin jälkeen. Perhana, yliarvioin yhden ottelun... öö puolikkaan syväanalyysien nopeudet.
Heikkinen vs Mäenpää 2-2
Hyvä tatsi -Pikkarainen tekee kauden toisen maalinsa ja Blues tasoihin.
Heikkinen vs Mäenpää 2-2
Ei nyt sentään, jotain rajaa. Maalintekijäksi muutettiin Kurki. Oliko tuo nyt sitten uran ensimmäinen liigamaali?
Sitten vaan jännätään, josko toinen/molemmat tekee kypärätempun. Mulle kävis vaikka toi Mäenpää.
Kuuluuko nykyisin antaa heti periksi, kun vastustaja tekee yhdenkin maalin?Ipa johtoon. Cameron Mann. Se tais olla sit siinä.
Kuuluuko nykyisin antaa heti periksi, kun vastustaja tekee yhdenkin maalin?
Kyllä se on olennainen osa nyky-Ässiä.Kuuluuko nykyisin antaa heti periksi, kun vastustaja tekee yhdenkin maalin?