Veskari lähti myös turhaa kaatuileen. Ois vaan taistellut paikastansa ja ottanu kiekon kiinni.Ei tuota voi hyväksyä Tampereella
Edit. Vai onko sittenkin alueen ulkopuolella? Oli
Jep kyllä teki erätauko pelille ihmeitä :DTaisivat vaihtaa päittäin? :D
Jaa, siellä on Kokko (Lappeenrannan tämän illan selostaja) sekoillut tuollaistakin. Meni itseltä ohi. Olen samaa mieltä, että paksua tekstiä ottaen huomioon, kumpi joukkue kaakossa on viime vuosina menestynyt. KooKoolla oli erinomainen viime kevät, vaikkei palkintoa tullutkaan, ja kaikki kunnia siitä.Oli varmaan SaiPa-fanina hieno sarja, en minä sitä kiistä. Mutta kun sanottiin, että KooKoo nyt odotelkoon, jotta näkee koskaan mitään samanlaista. No, viime keväänä loistavat kapinat Pelsun ja Jukureiden kanssa, ja Tapparaakin hetkittäin haastettiin. Uskaltaisin nyt sanoa, että KooKoo on ollut nykyliigan aikana ihan siellä missä SaiPakin, ja paljon lyhyemmässä ajassa. Ei toki liity tämän päivän peliin mitenkään.
No nyt vasta maailmanluokan ylivoimaa onkin tulossa. Jos kuti maalia kohti saatais.....Kärpillä 4min YVtä ja yks laukaus jos ei rankipotkua lasketa. Hirveetä paskaa toi Yv.
Kouvolassa ja Lappeenrannassa muistellaan asioita joissa ei pidemmän päälle ole mitään muisteltavaa. Palataan asiaan sitten, kun toinen jengii nostaa viiriä kattoon.Jaa, siellä on Kokko (Lappeenrannan tämän illan selostaja) sekoillut tuollaistakin. Meni itseltä ohi. Olen samaa mieltä, että paksua tekstiä ottaen huomioon, kumpi joukkue kaakossa on viime vuosina menestynyt. KooKoolla oli erinomainen viime kevät, vaikkei palkintoa tullutkaan, ja kaikki kunnia siitä.
En pidä juuri minään. Anttila vetänyt ranteella saman jo useamman kerran tällä kaudella.Kikon maalivire jatkuu 140 km/h lämärillä ja ylivoima jatkuu!
Paljon vaarallisempaa kuin meidän yv. Ei nyt ehkä mitään kovin hyvää mutta helvetisti parempaa kuin meillä.No nyt vasta maailmanluokan ylivoimaa onkin tulossa. Jos kuti maalia kohti saatais.....
Jäähyn paikka, mut tuo reaktio ja maahan itkemään jääminen ei kyllä ymmärrystä tuo.:D Jyväskylässä porataan liigassa eniten tuomareista ja vankilasäännöistä ja sit kun ite vedetään vastustajan naama auki niin johan nyt vittu on mahdottomuus.
Joo, ei ole selostaja sinänsä sekoillut mitään, eikä tässä ole kyse KooKoon menestyksestä. Ja ihan faktahan se SaiPan voittoisa JYP-sarja on, ja hieno sarja varmaan oli. Mutta se lähinnä hämmästytti, että siitä on jo kahdeksan vuotta, ja selostaja silti jaksoi siitä mainita. Eihän siltä ajalta ole enää kummallakaan varmaan yhtään pelaajaa kaukalossakaan.Jaa, siellä on Kokko (Lappeenrannan tämän illan selostaja) sekoillut tuollaistakin. Meni itseltä ohi. Olen samaa mieltä, että paksua tekstiä ottaen huomioon, kumpi joukkue kaakossa on viime vuosina menestynyt. KooKoolla oli erinomainen viime kevät, vaikkei palkintoa tullutkaan, ja kaikki kunnia siitä.
Eipä niitä maaleja tule, jos ei saada vetoja, kyllä tuolla pyöriä voi ja syötellä.Paljon vaarallisempaa kuin meidän yv. Ei nyt ehkä mitään kovin hyvää mutta helvetisti parempaa kuin meillä.