Ti 18.10.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 8 804
  • 235

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Vuoden 2014 SaiPa-JYP-sarja mainittu selostuksessa. Tästä saipalaiset ovat usein kertoneet. Näistä tulee vissiin viirejäkin kattoon siellä isoissa ja mahtavissa oikeissa plejiareissa.
Kyllä se sarja vain oli hienoimpia pudotuspelisarjoja, joita olen koskaan nähnyt. Ilves - Kärpät sarjassa viime keväänä oli hiukan samaa. Tietty SaiPafanina noita voitollisia sarjoja ei vain ole kertynyt montaa...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Miten toi Tampereen areenan jää näyttää ruskeasävyiseltä kuin Turussa ikään?

Jäikö sinne niitä Monster Truck Show -hiekkoja vielä alle? :D
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hölmö jäähy McCoshenilta.

JMJ täytyy alkaa laukomaan. Joskus yllättävä laukaus tekisi hyvää
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Ässät hokas että ruvetaan ottaan jäähyjä niin päästään niskanpäälle.
Kärpät YV eli ei siis mitään kerrottavaa
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Kemell poikittaisella Donohueta naamaan. Huuli auki, Laakso huutelee jotain kuvien ulkopuolella perään ja 2+2 Kemellille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä se sarja vain oli hienoimpia pudotuspelisarjoja, joita olen koskaan nähnyt. Ilves - Kärpät sarjassa viime keväänä oli hiukan samaa. Tietty SaiPafanina noita voitollisia sarjoja ei vain ole kertynyt montaa...
Oli varmaan SaiPa-fanina hieno sarja, en minä sitä kiistä. Mutta kun sanottiin, että KooKoo nyt odotelkoon, jotta näkee koskaan mitään samanlaista. No, viime keväänä loistavat kapinat Pelsun ja Jukureiden kanssa, ja Tapparaakin hetkittäin haastettiin. Uskaltaisin nyt sanoa, että KooKoo on ollut nykyliigan aikana ihan siellä missä SaiPakin, ja paljon lyhyemmässä ajassa. Ei toki liity tämän päivän peliin mitenkään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
SaiPalle tarjotaan neljä minuuttia ylivoimaa
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sieltä on varmaan kuusi peliä tulossa kurinpidosta Kemellille kun oli musta paita päällä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nyt se peli on 2-2. Nopeasti se kääntyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös