Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedätkö keneltä? (Linkki piirroshahmoon)
Tämä selittää kaiken.
Tiedätkö keneltä? (Linkki piirroshahmoon)
Kyllä tuolla taitaa jo voittaa suomenmestaruuden ja (maailman?)ennätyskin heittämällä rikki, käteenvedon osalta.INKA ehdinkö ekana?
Rantanen ykköseen Laineen tilalle loppupeliin. Tanskaa vastaan sitten taas askiin!Laine voisi huilata suosiolla kolmannen erän. Selvästi kanukkien silmätikkuna, eikä kannata riskeerata pojan terveyttä tulevia pelejä ajatellen.
Eikös Rinne sulanut viime keväänä Prahassa? Luvattoman helposti meni Jagrin ratkaisu häkkiin ja taisi mennä toinenkin helppo. Toki myös hyviä kisoja on mukana hänellä, ehdottomasti Suomen parhaita veskareita.
Olin kritisoida ekan 8 minuutin jalkeen. Onneks tuli pidettya paa kiinni.
Samaa mieltä!!!!Laine voisi huilata suosiolla kolmannen erän. Selvästi kanukkien silmätikkuna, eikä kannata riskeerata pojan terveyttä tulevia pelejä ajatellen.
Monennetko boxerit menossa?Mmhh Inka Korhonen ja minä sytyn <3
Keskinäinen ratkaisee.Maaliero ei ratkaise ilmeisesti? Venäjällä nyt Tshekkiä kovempi.
Niin se keskinäinen tietty ensin. No mitäs tässä sitten.
Who cares?INKA ehdinkö ekana?
Joo en mäkään, kun ei niistä otettuja voittojakaan kukaan arvosta.Millon se kova matsi olikaan? Ei jaksaisi enää näitä helppoja pelejä höpöhöpömaita vastaan.
Niin tästä en tiedä, mutta kyllähän se totta on että vaikka Kanukit saa materiaalilta monta ihan helvetin kovaa jengiä kasaan, niin silti usein meinaa olla vähän ongelmia tuon kasetin pitävyyden kanssa.Kävi mielessä jo siinä ensimmäisen erän aikana, kun teinipoikaa kiusattiin joukolla ja veskaria hakattiin näpeille vihellyksen jälkeen, että tekisikö Crosbyn tai Toewsin Kanada tällaisia mauttomuuksia? Toki pelit lähdetään voittamaan tyylillä millä tahansa, mutta vähän tyyliä Kanada, teillä on siihen varaa.
Mitö se Nurminen sanoi?
Niin no, en minä nyt noita sulamiseksi lähtisi sanomaan. Välillä menee helpompiakin, mutta minusta Rinne ei ole missään vaiheessa sulanut.
Kanada huseeraa kulmissa, toki vielä on yksi erä aikaa kääntää.