Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Laineella on tuima ilme. Se tekee hattutempun nyt.
Sanoi, että luistelulinjat törmäsi kun Perry oli vaihtoon menossa.
Olisko Melartista ollut muuten apua pistämään Perrylle vähän takasi? Itte kyl en toivonut sen pääsyä kisoihin, mutta olisko nyt tarvittu.:)
En vaihtaisi, Rinteeltä taisi mennä pelihalut joksikin aikaa.
Onko jo sanottu että Kanada ei pelaa tosissaan sködahöntsää, ovat todennäkösesti kännissä ja world cupissa hävitään kaikille?
Eikös Kanadalla oo aina omat tuomarit mukana. Eihän ne muuten suostu näissä skodakupeissa pelaamaankaan.Ei nyt välttämättä suoranaista taktikointia, mutta kun suomea kiinnostaa enemmän niin kanada ymmärtää tilanteen eikä paina ihan sata lasissa -> putler-tuomarit vastassa vasta finaalissa.
Minä ajattelin laittaa vähän äimän käkenä, että onpa aika huvittavaa, kun ei päästä viidessä minuutissa edes katseella Kanadan puolustusalueelle. Toisaalta kun tuon painostuksen kaikki maalit laski niin ei se ainakaan ottelun kokonaistulosta ratkaissut...
Suomi älysi tokassa erässä että ei noita kanukkeja tarvitse pelätä. Pelirohkeutta tuli ja taistelua näkyy.
Jopa Lindell mielestäni paransi toisen erän loppua kohden. Toivottavasti nostaa tasoaan ihan pysyvästi.Esa Lindell tuu pois sieltä, flegua ja tolkuttoman hidasta reagointia tilanteisiin. Ei siitä ykköspakkia saa edes väkisin peluuttamalla. Ohtamaa on ollut todella positiivinen ilmestys pakkiosastossa. Silti 1-2 "Karalahtea" pakisto kaipaisi..
Inka & Emma duettona. Minäkin alkaisin strippaamaan.
Tägään vielä @MustatKortit kun samasta asiasta kirjoititte. Eli minun moka, tarkoitin että jos kisojen alussa olisi voinut valita.
Itse Suomen voittoahan pidin mahdollisena hyökkäyksen yksilöiden vuoksi ja nyt Suomella käytännössä varma välierä paikka taskussa. Venäjä kaatuu paineisiin round onella, joten vaikka pelaaminen ajoittain on todella sekavaa niin kaikki on mahdollista silti Suomen osalta.Tähän pakko vielä palata.
Seuraavaksi lienee vastassa Alaska United joka pyyhkii lattiaa Suomella?