Kuulin saman. Onpas kyllä harvinaisen arvostelukyvytön kaveri kyseessä. Jos joukkue on täysin kyykyssä koko pelin ja jätkä valittaa jostakin 7 kakkosesta, niin todella naurettava on kaiffarin kyky hahmottaa kokonaisuutta.
Kuulin saman. Onpas kyllä harvinaisen arvostelukyvytön kaveri kyseessä. Jos joukkue on täysin kyykyssä koko pelin ja jätkä valittaa jostakin 7 kakkosesta, niin todella naurettava on kaiffarin kyky hahmottaa kokonaisuutta.
Nauhoitetaanko teillä näitä johonkin? Olisi kiva itsekin nähdä suikkanen tulistunena. Nyt bussiin ja hakemaan ABC:lle mäyräkoira kaljaa ja huomista kohti.
Nauhoitetaanko teillä näitä johonkin? Olisi kiva itsekin nähdä suikkanen tulistunena. Nyt bussiin ja hakemaan ABC:lle mäyräkoira kaljaa ja huomista kohti.
kun Dufva kertoi rauhalliseen tyyliinsä, että peli oli tänää täysin JYP-Salak ja energiat JYPillä 100-0.
Toivotaan että Tepsin pelaajat huomaa tämän ja se jollain tavalla syö moraalia.
Suikkasen turpa meni tukkoon, kun Dufva kertoi rauhalliseen tyyliinsä, että peli oli tänää täysin JYP-Salak ja energiat JYPillä 100-0. RD lisäsi vielä että "tuomareista valittamiset ovat täyttä höpöhöpöä ja mediapeliä". Ilmeisesti tässä vaiheessa Suikkanenkin ymmärsi, kuinka naurettavaa vinkumisensa oli.
Voi perseen suti. 56min. kestettiin ja kuulemma tolppaankin päästy lopussa... ...Pakko sen kohta toisinkin päin pomppia.
Upeaa upeaa! Kun otetaan huomioon, että Salak on pelannut jo kolme peliä hienosti, niin eiköhän tähän sarjaan mahdu vielä se peli, jossa koppi ei käy. Tällöin lukemat ovat sitten aika rumat. Toisaalta tämänpäiväinen pelikin olisi aivan hyvin voinut päättyä TPS:n eduksi, mutta noilla vetomäärillä sarjan pitää kääntyä JYPille. Siitä ei ole kahta sanaa. Sitä minä tässä vain olen miettinyt, että ei ole Kolusta kuulunut mitään. Sen sijaan JYPin haalariosasto on ratkaissut jo kaksi ottelua. Jari Jääskeläinen ja Olli Sipiläinen!!!!...peli oli tänään täysin JYP-Salak...
Sä voit kuule mennä katsomaan liigan sivuilta playoffien pistepörssiä ja katsoa kumman nimi, Kolun vai Immosen, on listalla korkeammalla. Nih!Sitä minä tässä vain olen miettinyt, että ei ole Kolusta kuulunut mitään.
Maalit pomppivat tänään Jypille. Sille minä en voi mitään, että Jypillä on pudotuspelien ylivoimaisesti paskimmat maalivahdit ja Tepsillä paras. Salak on osa rosteria, siinä missä Immonenkin.Niin siis Perjantaina 10 laukauksesta 3 sisään, tänään ensimmäisestä seitsemästä 2, eiköhän se ole Tepsille pomppinut sinne maaliin päin jo ihan tarpeeksi yhteen ottelusarjaan.
Olisi ollut henkisesti helpompaa ottaa 4-0 pataan ja nollata se. Noh, ilmaa keuhkoihin ja kohti torstaita. Pakko sen kohta toisinkin päin pomppia.
Nimittäin sen verran monta taklausta joutuivat ottamaan vastaan
Maalit pomppivat tänään Jypille. Sille minä en voi mitään, että Jypillä on pudotuspelien ylivoimaisesti paskimmat maalivahdit ja Tepsillä paras. Salak on osa rosteria, siinä missä Immonenkin.
Immonen muuten tänään -1 ja jäähyllä Tepsin toisen aikana.
Nimittäin sen verran monta taklausta joutuivat ottamaan vastaan, että paidan selässä oleva nimi sekä numero, ovat aivan varmasti liimautuneet Synergia-areenan kaukalon laitoihin sekä plekseihin. HUH.
Mutta missä on Max Kolu