castorpollux
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Spåra taas vahan herannyt ja takakarvaa nyt paremmin. Tuntuis taas kiinnostavan pinnat vahan enemman kuin eran alussa..
HPK:lla oli tänään ensi kerran tällä kaudella oikea maalivahti maalissa, eikä mikään jeremyllyniemi tai kristianjärvinen. Näiden myllyniemien ja järvisten pelatessa Tepsikin kylvetti Kerhoa. Mutta nyt oli oikea vahti ja heti omiin ei mennyt sitä viittä.Haistakaa porkkanapöksyt vittua vaikka mun puolesta. Ei saatana voi vittu sarjakakkonen sitten tehdä sitä 3-1 maalia Kerhoa vastaan, joka on vittu jumbona ja jonka Tepsikin kylvetti tyystin...
KalPallahan oli tuossa vain kaksi kentällä. Yksi oli ylhäällää (Ruohomaa) ja yksi pakki alhaalla. Toinen pakki tuli vaihdosta josta Ässille 2-0 hyökkäys.Kalpalla neljä kentällä..
Vainosella oli paikkaa..
Kärki, olisit voinut ehkä kokeilla itse..
Harmi.Haistakaa porkkanapöksyt vittua vaikka mun puolesta. Ei saatana voi vittu sarjakakkonen sitten tehdä sitä 3-1 maalia Kerhoa vastaan, joka on vittu jumbona ja jonka Tepsikin kylvetti tyystin...
Terv. Nimim. 60e voitot meni siihen..
Taklasi kyynärpäällä päähän joukkueen ykköstähteä tilanteessa, jossa ei mitenkään voinut varautua siihen. Eli täysin vastaava odottamaton hyökkäys, jossa vieläpä oli riskit huomattavasti vakavampaan loukkaantumiseen.Kenen kimppuun Kuronen hyökkäsi takaapäin takomaan?
Vittu mitä persläpiä löytyy lisää Saipasta, McIntyre suoraan kyynärpäällä Leinoa
Åstenilta Semirmäinen karkaus
Täähän on kunnon päähäntaklailijoiden nippu tämä Saipa. Onneksi Mcintyre oli paikallaan kun vetäisi kiekotonta Leinoa oikein ponnistuksen kera leukaan.
Tämä.Ensi ottelussa sitten McIntyre.
Ensi ottelussa sitten McIntyre.
TÄTÄ on se "brandi"? Monelle vaikutti touhutippaakin jo pukkaavan.Åstenilta Semirmäinen karkaus ja IFK-fanit innoissaan. Takkien suhina kuuluu Lappeenrantaan asti.