Mikke-Mokkehan oli näppärä. Takaapäin repii ensin paidasta ja samantien takomaan. Brandin mukaista? Vitun pelle.
Kuronen teki sitten tosi hienosti Elkinsiä kohtaan? Vitun pelle Kuronen.
Mikke-Mokkehan oli näppärä. Takaapäin repii ensin paidasta ja samantien takomaan. Brandin mukaista? Vitun pelle.
Hirveä itku kun SBA teki vastaavasti :)Aika jees Åstenilta, pieni peukku tuolle toiminnalle.
Ainoa pelle tänään oli Kuronen. Turpaan sai ja hyvä niin.Mikke-Mokkehan oli näppärä. Takaapäin repii ensin paidasta ja samantien takomaan. Brandin mukaista? Vitun pelle.
HIFK:n brändin mukainen nouto... Takaapäin hiivitään repimään paita pään yli ja takomaan :-DAinoa pelle tänään oli Kuronen. Turpaan sai ja hyvä niin.
Kenen kimppuun Kuronen hyökkäsi takaapäin takomaan?SaiPa Kurosen johdolla halusi itse lähteä tuohon joten Åsten vain jatkoi samalla linjalla.
Kenen kimppuun Kuronen hyökkäsi takaapäin takomaan?
Mä luulin että brändi on kuollut...HIFK:n brändin mukainen nouto... Takaapäin hiivitään repimään paita pään yli ja takomaan :-D
En edes kehtais ulista jonku tekemättömästä maalista tollasesta summasta! Sit ois eri asia jos laitettas nolla perään... Suosittelen parempaa taloudenhallintaa, mikäli päiväs meni pilalle 60€ saamatta jäämisestä :DHaistakaa porkkanapöksyt vittua vaikka mun puolesta. Ei saatana voi vittu sarjakakkonen sitten tehdä sitä 3-1 maalia Kerhoa vastaan, joka on vittu jumbona ja jonka Tepsikin kylvetti tyystin...
Terv. Nimim. 60e voitot meni siihen..
Tiistai 24.11 Tappara+1 - Saipa kohteeseen 2 ja 100 egeä niin takuulla on sulla hyvä mieli.....