Mä en ole kyllä ikinä nähnyt et vihellettäis ennen viivaa vaikka olis mikä tilanneVoidaan toki viheltää jo ennen viivaa. Usein näin jopa tapahtuu.
Edit: Sääntökirjan mukaan toki vislaus vasta viivalla, mutta kuten tiedetään ei näitä jne.
Uskomatonta paskaa esittävät JYP ja SaiPa... Tulosurheilusta viis, jotain pitäisi yleisöllekin esittää!
No toimiihan se, Rautakorven aikana on aina toiminut (siis puolustus). Tässä vikassa erässä, jota olen seuraillut, on ollut kaksi hyvää maalipaikkaa (ei kuitenkaan mitään uskomattomia paikkoja). Molempien joukkueiden miehet ja pojat painavat kivenmurikat luistimissa menemään, vauhtia otetaan sitten roikkumalla pois.Onhan nuo puolustaneet ihan hyvin tällä kaudella.
Hyökkäys 5-5 tai yv:llä vaan ei toimi yhtään. Tosin, onhan tuolla maalipaikkoja tänään ollut siltikin. Ei toki mitään hyvää peliä siltikään
Tämä.Vähän alkaa mun foliohattu kiristää, kun eivät millää halua näyttää uusintaa siitä Jypin tolpasta mitä Immonen jo tuuletti, joka tuli just ennen Saipan 2-0 osumaa.
Joo toki muistan kaikkien tilanteiden ajat. Kelaa vaikka toiseen erään kohtaan 9:14.
Ei kotijoukkueenkaan, hyvä peli riittäisi.Vierasjoukkueen ei tarvitse sirkushuveja tarjoilla.
Se on kotijoukkueen tehtävä viihdyttää yleisöä.Uskomatonta paskaa esittävät JYP ja SaiPa... Tulosurheilusta viis, jotain pitäisi yleisöllekin esittää!
Etu oli aika mitätön tuossa tilanteessa...Kas, yksi tuomarivirhe taas Saipan eduksi.
Sattuuhan sitä
Mä en ole kyllä ikinä nähnyt et vihellettäis ennen viivaa vaikka olis mikä tilanne
Osui.Osuiko päähän Mäenpää?
No sitten videotuomarille monoa perseeseen. Eikös se videolta tarkistettu SaiPan maalin jälkeen?Olisipa muuten somaa jos tuo olikin maali.