Puolustukset koomailee, maalivahdit koomailee ja kaikki uppoaa. :DMitä hittoa siellä tapahtuu???
Mitä hittoa siellä tapahtuu???
Mikä on estäminen jos tuo ei ollut? Tanus laittaa kiekon pakin taakse ja lähtee ohittamaan. Pakki liimaa laitaan. Selvä estämisjäähyn paikka.
Selitä itse sitten miksei Tuppuraisen taklauksesta päähän annettu jäähyä.Selitä samalla miksei Hytöstä estäneelle saipalaiselle vihelletty vastaavaa jäähyä noin minuuttia aiemmin. Identtinen tilanne.
Selitä samalla miksei Hytöstä estäneelle saipalaiselle vihelletty vastaavaa jäähyä noin minuuttia aiemmin. Identtinen tilanne.
Niin tai selitä samalla, miksei Tuppuraista ajettu ulos Kohon päähän ajelusta?Selitä samalla miksei Hytöstä estäneelle saipalaiselle vihelletty vastaavaa jäähyä noin minuuttia aiemmin. Identtinen tilanne.
Onhan nuo puolustaneet ihan hyvin tällä kaudella.Tapparan surkeudesta tulee kyllä mieleen IFK:n viime kausi. Pelissä ei tunnu toimivan mikään.
Selitä itse sitten miksei Tuppuraisen taklauksesta päähän annettu jäähyä.
Uskomatonta paskaa esittävät JYP ja SaiPa... Tulosurheilusta viis, jotain pitäisi yleisöllekin esittää!
Selitä itse sitten miksei Tuppuraisen taklauksesta päähän annettu jäähyä.
Olihan tuo hidastuksessa melko selvä päähän kohdistunut. Mutta eikai se jyskälässä niin justiinsa.
Joo toki muistan kaikkien tilanteiden ajat. Kelaa vaikka toiseen erään kohtaan 9:14.Muistatko missä ajassa tuo päähän kohdistunut "taklaus" tapahtui?