Siinähän urpo väität. Näitkö Salosta sen tilanteen jälkeen? Oli kyllä ihan pihalla tästä maailmasta.
JA mahdoitko ITSE nähdä jotain muutakin kuin pelkän nelosen videon? Hyvin se Salonen itse luisteli vaihtoon sieltä.
Siinähän urpo väität. Näitkö Salosta sen tilanteen jälkeen? Oli kyllä ihan pihalla tästä maailmasta.
Olet toki oikeutettu väärään mielipiteesi. Ei tämä ollut ihan ensimmäinen vastaava taklaus raision tyhjimmältä tynnyriltä.No ei vedetty taklausta kyynärpäällä, vaan rinkelimäen pygmi luistelee ihan normi korkeudella olevaa kyynärpäätä päin. Bergin kyynärpää nousee vasta taklauksen jälkeen.
Mahdoin.Kulkija kirjoitti:JA mahdoitko ITSE nähdä jotain muutakin kuin pelkän nelosen videon?
Olet toki oikeutettu väärään mielipiteesi.
Ottelurangaistus riittää minulle ihan yhtä hyvin kuin Muukkosellekin.Olen sitten ilmeisesti yhtä väärässä kuin Muukkonen, jos tämä päästää Bergin päähän kohdistuneesta kyynärpäätaklauksesta kuin koiran veräjästä.
Noh, eiköhän tämä ole tässä.
Ei tietenkään vaadi, oletko yhtään lukenut näitä kirjoituksia? Tiistaina Saloseen ei osunut olkapää.Rontin mielestä loukkaantuminen vaatii aina kyynärpäätaklauksen? Esimerkiksi olkapään osuessa käkättimeen, ei voi tulla verta naamasta?
Tiistaina Saloseen ei osunut olkapää.
Höpsis, Bergillä oli kyllä aikaa suorittaa se taklaus niin, että kyynärpää ei olisi osunut Salosen päähän. Nythän tuo temppu näyttää ihan siltä minkä sinä juuri kiellät ja vetoat vaan tuohon Salosen matalaan asentoon.Ei osunut koska siihen osumiseen Bergin olisi pitänyt liukua perseellään jäätä pitkin, koska Salonen yritti pelata kiekkoa sen verran tiukassa etukenossa. Kyse ei siis ollut lainkaan mistään kyynärpäätaklauksesta.
Jos lisärangaistuksia ei ole tulossa, niin sitten Muukkonen on katsonut, että ottelurangaistuksen tuoma yksi ottelua pelikieltoa riittää tuomioksi. Ei se muuta siitä tilanteesta kerro, jos hän ei muuta kerro.
No itse en nyt tähän hätään muista tällaisia tuomioita, mutta sen sijaan kyllä jotain yhden tai kahden matsin mittaisia. Eikös sen Muukkosen kuitenkin pitäisi perustella tuo tilanne ja rangaistus, kun kerran OR on annettu? Vielä ei ainakaan näy liigan sivuilla.No kyllä se aika paljon kertoo, kun aikaisemmista päähän kohdistuneista kyynärpäätaklauksista, joissa taklattavalta on polla sekaisin ja verta kentällä on paukkunut sitä kahdeksaa peliä ottelukieltoa, eikä SM-liigan tuomarointilinja ole sen jälkeen ainakaan löyhentynyt.