Ti 16.5.2017 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

Espen

Jäsen
Itse pidän Kuznetsovista, mutta mies on ollut suorastaan huono viime vuosina MM-kisoissa ja sen suhteen täytyy ihmetellä, miksi mies sinne raiataan kerta toisensa jälkeen. Kuznetsovin viimeiset 21 peliä MM-tasolla on tuottanut huikeat 3+2=5 tehot. Mies otti pari tyhmää jäähyä, joista jenkit teki voittomaalin. Silti vain mies oli kentällä kun tasoitusta haettiin ilman maalivahtia.

Venäjä lyö päätään seinään näissä hommissa vuodesta toiseen ja se on vain luonnonlaki.
 

finnjewel

Jäsen
Molemmat ovat tämänvuotiselle Suomelle vaikeita, niin Venäjä kuin USAkin. Ei USA ainakaan merkittävästi vaikeampi ole. Mahtaako jenkkejä saada edes kuumenemaan? Taitaa pikemminkin Suomi olla jäähyherkkä.
 
Onko tuo Youtuben live-chat tosiaan about 30s edellä peliä - pilasi jännityksen...

Viestit ovat sen verran sontaa, että tuohan kannattaa muutoinkin klikata pois päältä.
 

Knap

Jäsen
Miks tuo Ara puhuu että ei oo hyvi menny veikkaukset, kun viimeksihän se veikkasi tismalleen oikein.
 
Sitä yritin vaan ei onnistunut - @Knap tosin taisi antaa ratkaisun dilemmaan, notta whole screenissä ei näy tuota idiotiaa.

En tiedä miten matseja seuraat, mutta itse katson Opera-selaimella noita ja tuon live-chatin alla on "piilota pikaviestit"-painike, jolla törky katoaa ruudulta.
 

mjr

Jäsen
En tiedä miten matseja seuraat, mutta itse katson Opera-selaimella noita ja tuon live-chatin alla on "piilota pikaviestit"-painike, jolla törky katoaa ruudulta.

Linux ja Firefox, eikä tosiaan näkynyt sellaista painiketta, mitä aika urakalla ihmettelinkin...
 
Viimeksikin veikkasin lopputuloksen oikein, joten miksen tänäänkin, eli pelissä voittava joukkue tekee maaleja 4. Häviäjä 2.
 

Hollanti

Jäsen
Miten Suomi on pelannu Kanadaa vastaan viimesen 10 vuoden aikana? Monta voittoo löytyy?
 

rico

Jäsen
Ulkomuistista:

2000 Pietari välisarjassa tappio, pronssiottelussa voitto
2002 Salt Lake City puolivälierätappio
2004 puolivälierässä tappio
2004 World cup finaali tappio
2005 alkusarjassa tasapeli
2006 alkusarjassa tappio, pronssiottelussa voitto
2007 finaalissa tappio
2009 rankkarivoitto
2012 alkusarja, tappio
2014 puolivälierä, voitto
2016 alkusarja, voitto finaalitappio

Osuiko?
 

arvee

Jäsen
Voitto jatkoajalla tekisi minut tyytyväisemmäksi kuin suora voitto. Olen Venäjä-pelkoinen mamis.
 
Miten Suomi on pelannu Kanadaa vastaan viimesen 10 vuoden aikana? Monta voittoo löytyy?

2007: Kanada-Suomi 4-2
2008: Kanada-Suomi 6-3
2009: Kanada-Suomi 3-4 vl.
2012: Suomi-Kanada 3-5
2014 (olympialaiset): Suomi-Kanada 1-2 ja.
2014: Kanada-Suomi 2-3
2016: Kanada-Suomi 0-4, Suomi-Kanada 0-2

3 voittoa, 5 tappiota. Ei niin paha kuin mitä voisi odottaa.
 

sorza

Jäsen
Kanadalla on kyllä harvinaisen huono joukkue. Nyt näin ekaa kertaa, että ketä siellä pelaa.
On todella.Lähipubista voisi käydä hakemassa kovemman.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös