king of the jungle
Jäsen
Ja Sveitsi voitti Kanadan ja Tsekin.Suomi voitti jatkoajalla väsyneen Sveitsin. Hienosti menee.
Ja Sveitsi voitti Kanadan ja Tsekin.Suomi voitti jatkoajalla väsyneen Sveitsin. Hienosti menee.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8.Ai niinku Aittokalliostakin?
Kerro toki tulevat lottonumerotkin, kun on selvännäkijän vikaa. :D
Ja viivelähdöillä ois tulos ollut jotenkin parempi? Ei tuossa ollut juuri vaihtoehtoja, muutaman kerran kun yritettiin palautella omassa päässä niin siitä ei tullut hevon helvettiä kun toinen vie lopulta kiekon lavasta.Ihan täyttä skeidaa, ettei tässä pelissä olisi Suomella ollut viivelähtöjen tekoon mahdollisuuksia. Tänään on vain päätetty olla käyttämättä niitä. Se on sitten toinen juttu, että onko kyseessä korttien piilottaminen vai joku Marjukan päähänpisto.
Kiitti, pistetään muistiin!1, 2, 3, 4, 5, 6, 8.
Itse veikkaan Ville Lajusta. Säteri kuitenkin ei ollut Suomen huonoin pelaaja.Eiköhän se Säteri oo.
Jep, tämä jää monilta huutelijoilta huomaamatta. Aina kun sitä kiekkoa munittiin niin se napattiin lavasta pois.Ja viivelähdöillä ois tulos ollut jotenkin parempi? Ei tuossa ollut juuri vaihtoehtoja, muutaman kerran kun yritettiin palautella omassa päässä niin siitä ei tullut hevon helvettiä kun toinen vie lopulta kiekon lavasta.
Oma poika -88 pelas tota samaa kaikkipelaapaskasysteemiä ejk:ssa, joten ainakaan mun ei tartte kaukaa hakea syytä sille, että Lajuset ja Salliset ovat enemmän työmyyriä kuin taitopelaajia.
Ja viivelähdöillä ois tulos ollut jotenkin parempi? Ei tuossa ollut juuri vaihtoehtoja, muutaman kerran kun yritettiin palautella omassa päässä niin siitä ei tullut hevon helvettiä kun toinen vie lopulta kiekon lavasta.
Itse veikkaan Ville Lajusta. Säteri kuitenkin ei ollut Suomen huonoin pelaaja.