Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Parlett on liian pitka IskhakovilleNo joo, Iskhakov paikkasi seuraavassa tilanteessa
Parlett on liian pitka IskhakovilleNo joo, Iskhakov paikkasi seuraavassa tilanteessa
Jöö. Kädet alas
Päähän osuneesta. No joo, varmasti vähemmästäkin annettu. Yllätävän kovaa Iskhakov kuitenkin itse antaa sitä poikittaista siihen nähden, että itse ei kuulemma pysy ollenkaan pystyssä?Ois tostaki voinu päähänkohdistuneen laittaa ko käsi osu päähän
Älä nyt, hyvin poika pelaa...Kuka helvetti siella harhaili, Utunenhan se, pelasi itsensa aivan solmuun
Päähän osuneesta. No joo, varmasti vähemmästäkin annettu. Yllätävän kovaa Iskhakov kuitenkin itse antaa sitä poikittaista siihen nähden, että itse ei kuulemma pysy ollenkaan pystyssä?
Aihiota oli, mutta junnannut paikallaan tai jopa taantunut nyt puolentoista kauden aikana. Maiseman vaihto voisi auttaaUtunen on varmasti mukava kaveri ja hieno mies, mutta eihän hän liigatason pelaaja ole millään mittarilla.
Viime pelin haastattelussa Arska sanoi yrittävänsä blokata etukulmat pois. Nyt tuli blokattua sitten Pappi ja kiekko takakulmaan.Olisko tosta Gröndahlista iloa yvllä jos laittaisi maalineteen seisomaan. Omassa päässä se ainakin onnistuu
Hajosko Nurmi =)