Ti 16.3.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 832
  • 328

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Hyi vittu. Pelikieltoa taitaa tulla Moravcikille. Polvitaklaus Kestneriin ja 5+20 (nimi meni varmaan tshekillä väärin).
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Ei hakenu kuitenkaan vauhtia omasta päästä ja lopettanu vastustajan kautta.

No niinpä! Eikä onneksi ampunu kettää. Tai ajanut rekalla yli! Kaikenlaista ois voinu sattua, mutta onneX vaan polvitaklas!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No niinpä! Eikä onneksi ampunu kettää. Tai ajanut rekalla yli! Kaikenlaista ois voinu sattua, mutta onneX vaan polvitaklas!
Mä olin siinä kampituksen näkevinäni, pakki lähti vastaan kun hyökkääjä sai kaverisyötön. Ei pyrkinyt vetämään yli vaan hidasti ja Kestner ehti yläkropalla väistämään. Värilaseilla en nähnyt tuota samalla tavalla kuin turkulaiset. Jäähy selviö, mutta 5+20 minuuttista täytyy miettiä. Onneksi ei ratkonut peliä, kautta eikä uraa.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Mä olin siinä kampituksen näkevinäni, pakki lähti vastaan kun hyökkääjä sai kaverisyötön. Ei pyrkinyt vetämään yli vaan hidasti ja Kestner ehti yläkropalla väistämään. Värilaseilla en nähnyt tuota samalla tavalla kuin turkulaiset. Jäähy selviö, mutta 5+20 minuuttista täytyy miettiä. Onneksi ei ratkonut peliä, kautta eikä uraa.
En itsekään nähnyt tekoa törkeänä, vaikka tilanne näyttikin rajulta. Toivottavasti ei tule turhaa jälkipenaltia. Oli vain niin lahjakasta vertailua tuossa kommentissa, että halusin säestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös