Mietin ihan samaa ja kaveri näyttää enempi pubiliigan kakkosveskarilta kuin KHL jengin ykköskassarilta.Miks toi Brust on aivan jäätävässä vireessä aina juurikin Jokereista vastaan? Viime kaudella tismalleen sama juttu ja nyt sitten jälleen pitää Slovania pystyssä. Pessimisti sanoisi, että Jokeri hallinnan keskellä kohta iskee Slovan.
Siis kyllä. Maaliin johtaneista tilanteista puhuin itsekin. Ja kun luin tuon oman viestini, niin tulipa laitettua outo sanajono. Mun huomio on jakautunut johonkin kuuteen eri asiaan just nyt, eli sorit siitä.Itse olen siinä käsityksessä, että maaliin johtaneeseen hyökkäykseen johtanut paitsiotilanne voidaan ainoastaan tarkastaa.
Fysiikan lakien mukaan kiekko ei voinut sijaita muualla kuin maalissa. Videolta sitä ei siitä huolimatta välttämättä näkisi. Ihmettelen myös miksi tilannetta ei tarkastettua eikä myöskään haastettu.Aika jäätävä hylkäys eikä edes tarkastusta katsota. Jaksaisin itse väittää kiekon olleen maalissa 95% varmuudella.
Ja mikä jäähy. Upea vihellys.
Sukelluksesta olisi voinut tasoittaa puntit.Aivan päivänselvä jäähy. Mikä tossa vihellyksessä oli väärin?
Valtiovarainministeri Alexander Stubb (Kokoomus), Sori siitä... - YouTube...eli sorit siitä.
Fysiikan lakien mukaan kiekko ei voinut sijaita muualla kuin maalissa. Videolta sitä ei siitä huolimatta välttämättä näkisi. Ihmettelen myös miksi tilannetta ei tarkastettua eikä myöskään haastettu.
Haastaa tuota tilannetta ei käsittääkseni voi. Tarkastaa sen sijaan voi tuomarin aloitteesta.Ihmettelen myös miksi tilannetta ei tarkastettua eikä myöskään haastettu.
Sukelluksesta olisi voinut tasoittaa puntit.
Aivan päivänselvä jäähy. Mikä tossa vihellyksessä oli väärin?