Ei ole, jos Jokerit tuli kyseisessä tilanteessa hyökkäysalueelle, ja samassa hyökkäyksessä tuli maali.Kai sillä nyt vittu on väliä.
On kyllä vähän siinä ja tässä voidaanko tuota tilannetta kutsua oikeudeksi. Ilmeisesti kyseessä sitten oli paitsio, mutta se oli parista hassusta sentistä kiinni, ei vaikuttanut peliin ollenkaan ja tapahtui kauan ennen maalia. Kyseessä oli tuomarin virhe, ei Jokereiden.Mun mielestä valmentajan haastossa ei ole mitään muuta pahaa kuin se että sen takia menee välillä aika kauan aikaa... Oikeus kuitenkin toteutui, koska valmentajat huomasivat jotain mitä tuomarit eivät.
Saa, Jokerit teki näin alkukaudesta jolloin maali hylättiin paitsiona. Tilanne oli toki päivänselvä.
Ajalla ei ole mitään väliä. Säännöt on säännöt.
Tuossa Twitteristä poimittu kuva tilanteesta
Mikä peli ja mikä maali?
Onko näin? Itse olen siinä käsityksessä, että maaliin johtaneeseen hyökkäykseen johtanut paitsiotilanne voidaan ainoastaan tarkastaa.@flintstone lle sellainen huomio, että haasto pitää toki tehdä heti maalin jälkeen, eli Jalonen ei voisi enää haastaa Slovanin maalia. @faro tarkoittikin, että ajalla ei ole merkitystä siinä suhteessa, tapahtuiko haastettava asia kuinka kauan sitten, kunhan se tapahtui edellisen pelikatkon jälkeen. Mihin aikamäärään haaston oikeus pitäisi rajoittaa, jossei sitä kerran saisi käyttää kolme peliminuuttia sitten tapahtuneesta erheestä?
Näinhän se on, se viimeisin alueelle tulo ennen maalia voidaan haastaa paitsiona.Onko näin? Itse olen siinä käsityksessä, että maaliin johtaneeseen hyökkäykseen johtanut paitsiotilanne voidaan ainoastaan tarkastaa.
Tulipa sekava lause, mutta toivottavasti aukeaa.