Ti 13.8.2013 Otteluseuranta (European Trophy)

  • 88 206
  • 300
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Frölunda 3-0. Komea maali.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Johtaako Färjestad oikeasti jo 3-1? Livetuloksia seuraamalla kolmatta erää olisi pelattu jo 3 minsaa, mutta streami näyttää minulle vielä mainoksia.

Ruotsalaisten streami on yhtä luotettava kuin IFK:n uutiskirje. European Trophyn omien sivujen mukaan mukaan tilanne on 3-1.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Livetuloksissa lukee,että erä olisi alkanut ja sitä olisi pelattu jo 4 minsaa kun taas mulla näkyy ruudussa jotain helvetin ruotsinkielisiä mainoksia vaikka peli pitäisi olla käynnissä, näkyykö teillä muilla mainoksia.
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Livetuloksissa lukee,että erä olisi alkanut ja sitä olisi pelattu jo 4 minsaa kun taas mulla näkyy ruudussa jotain helvetin ruotsinkielisiä mainoksia vaikka peli pitäisi olla käynnissä, näkyykö teillä muilla mainoksia.

Näkyy.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Se, mitä HIFK:ltä tänään on puuttunut, on taito rauhoittaa peliä ja pitää kiekkoa hallussa. Färjestadilaisista tuntuu sellaisia maestroja löytyvän. Pirteä Hackerointi ei yksin ole menestyksen tae, järkeä ja taitoa pitää myös olla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tuntuu kyllä jäähyt tulevan helposti puolin ja toisin.

Jaahas ja seuraava taas...
 
Suosikkijoukkue
IFK
Se, mitä HIFK:ltä tänään on puuttunut, on taito rauhoittaa peliä ja pitää kiekkoa hallussa. Färjestadilaisista tuntuu sellaisia maestroja löytyvän. Pirteä Hackerointi ei yksin ole menestyksen tae, järkeä ja taitoa pitää myös olla.

Sama kävi mielessä itelläkin. Jotenkin Villeä ikävä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Livetuloksissa lukee,että erä olisi alkanut ja sitä olisi pelattu jo 4 minsaa kun taas mulla näkyy ruudussa jotain helvetin ruotsinkielisiä mainoksia vaikka peli pitäisi olla käynnissä, näkyykö teillä muilla mainoksia.

Nyt lähti pyöriin uusintoja. Tosin pätkii perkeleesti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Semmoinen huomio, että Esa Lindell on pelannut nyt kaksi erää todella hyvin.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Nyt lähti pyöriin uusintoja. Tosin pätkii perkeleesti.

Nyttentuli lukemaan European Trophy ja se logo. Musaa kuuluu. Erääkin on jo kulunut 12 minuuttia eikä ole nähnyt sitä vielä sekunttiakaan. Tämä streami on kyllä ihan perseestä, ku ei oikeen toimi.

EDIT: Nyt alkoi toimii mutta pätkii perkeleesti.
 
Jokerit tuli sitten Ruotsiin surffaamaan. Kiva maksaa 7e tästä veriripulipaskasta.

Hardtin suhteen olen erittäin huolissaan, pystyykö enää nousemaan kauden 2011-12 tasolle koskaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mistä Manninen sai jäähyn? Otti kiekon kiinni ilmasta, heitti sen itselleen eteen, minkä jälkeen blokattiin? En ymmärrä...
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Hyka lämää ja FBK 4-1.

E: Vai onko nää jotain uusintoja taas? Taitaa olla, sillä Hyka teki 3-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös