Ti 13.8.2013 Otteluseuranta (European Trophy)

  • 88 563
  • 300

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun vajaavaisella analyysillä sanoisin:
+ hyvin liikkuva
+ nopea hanska
+ taitava mailan käsittelijä

- ylipelaa
- putoaa polvilleen liian aikaisin

= Tulee olemaan sellainen nitroja vaativa showtorjuja.

Nyt mulla on roskia silmissä, sillä itse pidin Thiessenin otteita hyvin rauhallisena ja olen jo ollut tyytyväinen siihen, että ei tarvitse jatkossa jännittää yhtä paljon kuin esim. Endrasin kohdalla. Mielestäni pitää hyvin asemansa höntyilemättä. Mut mä en olekkaan mikään mv-pelin asiantuntija.

Edit. Ja multa Thiessenin tarkempi seuraaminen on jäänyt vähemmällä keskittyessäni DeSantiksen ja Birchin otteisiin, mutta mulle yleiskuva oli rauhallinen.
 
Viimeksi muokattu:

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun vajaavaisella analyysillä sanoisin:
+ hyvin liikkuva
+ nopea hanska
+ taitava mailan käsittelijä

- ylipelaa
- putoaa polvilleen liian aikaisin

= Tulee olemaan sellainen nitroja vaativa showtorjuja.

Kyllä. Lisätään edelliseen, että vanhanaikaisia ei osaa lukea lainkaan ja tuntuu siltä, että kaveri ei näe lainkaan kiekkoja jos on snadiakin liikennettä maalin edessä. Sorry nyt vaan kaikki pienen saksalaisen kumimiehen fanit, mutta mulle tulee Endras mieleen eikä millään hyvällä tavalla.

Itse annan toki Thiessenille aikaa totutella. Palataan analyysein 10 Liiga-pelin jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On se sanottava, että vaikka Jokerit on tullut yllätetyksi aivan housut nilkoissa, niin tuomarilinja on kovin, kovin erilainen kuin Suomessa. En siis valita tai mitään, mutta aika vähän sallitaan fyysisyyttä (mallia à la Väänänen).
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit tulee voittamaan liigan jäähypörssin kevyesti. Just saying.

Jokerit voittaa jäähypörssin ja jää niin paljon minuutteja yli että voittaa vielä uudelleenkin.

Mitäköhän noi äijät on puuhannut kesällä? Luistelu- ja pelinopeus näyttää siltä että terassilla on vedetty omatoimijaksolla puolenkilon painoja oikein urakalla.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Jokerit ottanut tänään joku 100 jäähyä ja taas alivoimaa. Tästä pelistä tuskin kannattaa tehdä mitään isompia johtopäätöksiä.

Jäähypörssi voitetaan ylivoimaisesti ja siihen ne voitot sitten jääkin. Näin halutonta ja surkeaa Jokerikiekkoa en ole nähnyt vuosiin.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit pelaa niin kyseenalaista kiekkoa, että ei ihme jos jäähyjä satelee.

Ei tuossa muuta kyseenalaista ole kuin se että ollaan kokoajan myöhässä ja Inkkarit luistelevat paskarinkiä kaikkien ympäri. Mailalla on helppo kamppia kun ei huvita skrinnata. Tyrväisen taklaus toki erikseen.

Kurittoman oloinen lauma Lämsällä hallussa.
 
Jäähypörssi voitetaan ylivoimaisesti ja siihen ne voitot sitten jääkin. Näin halutonta ja surkeaa Jokerikiekkoa en ole nähnyt vuosiin.
Osa on Frölundan hyvyyttä, ovat paljon parempia ja liikkuvat hyvin. Jokereilta puolestaan puuttui alunperinkon 1. ja 2. sentteri, joten pelintekijöitä ei ole. Lisäksi kun jäähyjä otetaan joka toinen minuutti ja duo Tyrväinen puuttuu, on tulos tämä. Kilpeläinenkin loukkaantui. 2-0 on varsin hyvä tulos näihin seikkoihin peilaten, joten älkää vielä pelihousuja repikö. Voi olla toinen tilanne torstaina, jos/kun herrat kuten Eaves, Teräväinen, Karalahti pelaa..
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jäähypörssi voitetaan ylivoimaisesti ja siihen ne voitot sitten jääkin. Näin halutonta ja surkeaa Jokerikiekkoa en ole nähnyt vuosiin.

Juuri niin. Se, että otetaan tässä ottelussa paljon jäähyjä tarkoittaa automaattisesti sitä, että muissakin peleissä sikaillaan ja jäähyillään. Koittakaa nyt ymmärtää, että tämä on vasta ensimmäinen peli kovempaa jengiä vastaan.
 
On se sanottava, että vaikka Jokerit on tullut yllätetyksi aivan housut nilkoissa, niin tuomarilinja on kovin, kovin erilainen kuin Suomessa. En siis valita tai mitään, mutta aika vähän sallitaan fyysisyyttä (mallia à la Väänänen).

Toistaiseksi on kuitenkin saanut taklata puhtaasti ilman pelikieltoa, toisin kuin koto-Liigassa.
 
No, erätauolla Tomek vain huutamaan vittusaatanaa ja jäähyt pois viimeisessä erässä. Jos jokin tämän ottelun meille voi vielä kääntää, on sen oltava Lahti, Hardt tai Moses. Muuten tämä on aika taputeltu.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Team Finland going Strong!

Voittajat:
TPS - Brynäs IF 3 - 2 (0 - 0, 1 - 2, 2 - 0)
JYP - HV71 2 - 1 (1 - 1, 1 - 0, 0 - 0)

Vähän vielä vaiheessa (ylös vai alas?):
Färjestad BK - HIFK, 40min, 2 - 1
Frölunda Indians - Jokerit, 40min, 2 - 0

Boxerit nilkoissa:
Tappara - Djurgårdens IF 2 - 3 (0 - 0, 1 - 3, 1 - 0)
Oulun Kärpät - Eisbären Berlin 0 - 4 (0 - 1, 0 - 1, 0 - 2)
KalPa - Linköpings HC 0 - 3 (0 - 2, 0 - 0, 0 - 1)
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
No, erätauolla Tomek vain huutamaan vittusaatanaa ja jäähyt pois viimeisessä erässä. Jos jokin tämän ottelun meille voi vielä kääntää, on sen oltava Lahti, Hardt tai Moses. Muuten tämä on aika taputeltu.

Lahti? Mun silmiin se on ollut täysi paska tänään. Kaksi jäähyäkin ja siinä ekassa erässä järkyttävä sekoilu. Kaatui kun oli saumat purkaa kiekko alivoimalla. Josta vaaran paikka Jokereiden maalilla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Toistaiseksi on kuitenkin saanut taklata puhtaasti ilman pelikieltoa, toisin kuin koto-Liigassa.

Se on totta, enkä edelleenkään valita mistään tuomarilinjasta, mutta tein vain huomion, että boksi tuntuu kutsuvan heti, jos laittaa vähän kovempaa hanskaa vastustajan numeroon tai housunreunaan. Kieltämättä on toki tullut helvetisti jäähyjä muustakin, lähinnä kampituksista. Noh, olkoon tämä peli hyvä opetus tulevaa varten siitä miten tärkeää on nopea luistelu.

Nyt kun hetken otin henkeä (ja henkosia), en ole huolissani pelin sössöytymisestä. Se paranee jahka saadaan sentterit takaisin, mutta toi kankeus huolettaa.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Näin nopeasti ja lyhyesti katsottuna tokan erän alkua niin HIFK oli silloin pirteä. Karvaus oli kovaa ja se oli korkealla, lisäksi hyökkäyksien lähtö näytti ihan erilaiselta mitä viime vuonna.

Kaikki ulkkarit jäi ainakin positiivisesti mieleen, etenkin Elkins oli pirteä.

Hyvä tästä tulee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun silmiini siellä on ihan normaaliin kaudenavaus tapaan jäällä vapaaksi päästetty sonnilauma. Ihan saman näköistä meininkiä kuin kauden alussa yleensä. Siitä ei hajua miten Moses on samaan laumaan eksynyt, kait se on sitten se hyvä paimen, joka erottuu edukseen.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Juuri niin. Se, että otetaan tässä ottelussa paljon jäähyjä tarkoittaa automaattisesti sitä, että muissakin peleissä sikaillaan ja jäähyillään. Koittakaa nyt ymmärtää, että tämä on vasta ensimmäinen peli kovempaa jengiä vastaan.

No juu. Vituttaa vain katsella tälläistä paskaa. Toivottavasti Ramstedtille on tarjottu isoa sopparia. Tarvitaan kädellisiä hyökkääjiä, sillä näin Eavesin ja Teräväisen poissaollessa meillä ei ole hyökkäyksessä yhtään pelintekijää.
 
Lahti? Mun silmiin se on ollut täysi paska tänään. Kaksi jäähyäkin ja siinä ekassa erässä järkyttävä sekoilu. Kaatui kun oli saumat purkaa kiekko alivoimalla. Josta vaaran paikka Jokereiden maalilla.
Lahti on kuitenkin Lahti. Kun saa kiekon hyökkäysalueella voi mitä vaan tapahtua. Eikä se vahingossa päässyt nokikkain jo veskan kanssa, vainuaa maalipaikat vieläkin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Siitä ei hajua miten Moses on samaan laumaan eksynyt, kait se on sitten se hyvä paimen, joka erottuu edukseen.

Jos Moses on noin liekeissä jo nyt, niin pelottavaa nähdä minkälaiseen vireeseen yltyy pimeinä lokakuun iltoina.

No juu. Vituttaa vain katsella tälläistä paskaa. Toivottavasti Ramstedtille on tarjottu isoa sopparia. Tarvitaan kädellisiä hyökkääjiä, sillä näin Eavesin ja Teräväisen poissaollessa meillä ei ole hyökkäyksessä yhtään pelintekijää.

Kyllähän tuo Jokereiden puurtaminen minuakin vituttaa, mutta en ainakaan vielä jaksa pahemmin murehtia asiaa. Jos meno näyttää tuolta kuukauden päästäkin, niin sitten olisin aidosti huolissani. Tämänpäiväinen rosteri on tosiaan puukätisyyttä parhaimmillaan.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näin nopeasti ja lyhyesti katsottuna tokan erän alkua niin HIFK oli silloin pirteä. Karvaus oli kovaa ja se oli korkealla, lisäksi hyökkäyksien lähtö näytti ihan erilaiselta mitä viime vuonna.

Kaikki ulkkarit jäi ainakin positiivisesti mieleen, etenkin Elkins oli pirteä.

Hyvä tästä tulee.

Sama! Elkins oli tokassa erässä yksin läpi, vei pitkälle rystylle, veska jäihin, mutta jotenkin sai kassari varustetta eteen vaikka Elkinsin veto nousikin ihan ok. Normaalisti maali, nyt hyvä yritys...

Meillä on siskot ja veljet iloisen kiekon kausi edessä. Pelin virtaus käännetään salamana ja vauhtia + taklauksia riittää. Nautitaan siitä!
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun silmiini siellä on ihan normaaliin kaudenavaus tapaan jäällä vapaaksi päästetty sonnilauma. Ihan saman näköistä meininkiä kuin kauden alussa yleensä. Siitä ei hajua miten Moses on samaan laumaan eksynyt, kait se on sitten se hyvä paimen, joka erottuu edukseen.

Hyvä paimen eroittuu aina edukseen. Moses luistelee. Muut on vähän unessa. Manninenkin hävisi kuvasta. Onko siellä muuten Kousaa näynyt?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Johtaako Färjestad oikeasti jo 3-1? Livetuloksia seuraamalla kolmatta erää olisi pelattu jo 3 minsaa, mutta streami näyttää minulle vielä mainoksia.

E. Hyka maalintekijänä eli oikeassa oli sivusto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös