Eipä juuri yhtä maalia lukuun ottamatta. Todella näkymätön on kyllä ollut toistaiseksi, ikävä kyllä.Onpas tuo Mika Niemi paska...onko saanut tällä alkukaudella mitään aikaan?
Paljonko oli kerroin tulosvedossa? Täällä natsasi pitkävedon puolelta 3-3 kertoimella 15
Sallinen on kyllä huikea pelaaja. HIFK:n selkeästi tärkein pelaaja. Sallinen ja Lundell joukkueessa tuovat vahvasti mieleen Peltosen ja Miken. Vaikka Sallinen ei toki ihan niin konkari olekaan kuin Ville silloin.Olipahan muute ihan 99% sallisen tekemä maali tuo vaikka tilastoihin joku jämä hurri merkitäänki. Vittu että vetää kovalla tasolla!
Onpas tuo Mika Niemi paska...onko saanut tällä alkukaudella mitään aikaan?
Olen lukenut ylistäviä kommentteja herrasta ja tänään nähdessäni ihmettelin kyllä. Syötöt metrin eteen/taakse, laiskaa kiekollista peliä siis sellaisia laiskan miehen ratkaisuja ja omissakin tuppasi peruuttelemaan veskarin syliin. Kuitenkin peliasennosta ja väläyksittäin näkyneestä asenteesta voisi kuvitella, että tekijämies. Mutta oli tänään vähän kuin verryttelemässäMeikä oli laittamassa Borgmanin game-wornia tilaukseen, mutta ei tuo äijä oikein pelaa joukkueelle, pisteet laskeneet mun silmissä.
Niin kai, tai pettynyt kun todennäköisesti joutuu jättämään patalaivan ja joutuu pelaamaan jatkossa rahasta rakkauden sijaan?Kenties oli vähän mukavoituneella tuulella tuoreesta NHL-sopimuksesta.
Puolivaloillakin ns. ylikylän mies tähän sarjaan. Täyden kauden pelatessaan olisi noin 30-40 pinnan pakki tänne. Juuri sen tason kaveri, jolle SC-mestari tarjoaa pahvia. Kuuna päivänä normitilanteessa ei olisi millään Liiga-joukkueella minkäänlaista saumaa päästä edes neuvotteluyhteyteen tämän luokan kaverin kanssa.Olen lukenut ylistäviä kommentteja herrasta ja tänään nähdessäni ihmettelin kyllä. Syötöt metrin eteen/taakse, laiskaa kiekollista peliä siis sellaisia laiskan miehen ratkaisuja ja omissakin tuppasi peruuttelemaan veskarin syliin. Kuitenkin peliasennosta ja väläyksittäin näkyneestä asenteesta voisi kuvitella, että tekijämies. Mutta oli tänään vähän kuin verryttelemässä
Ok, ei ainakaan tänään erottunut ihan tuollaisena sateentekijänäPuolivaloillakin ns. ylikylän mies tähän sarjaan. Täyden kauden pelatessaan olisi noin 30-40 pinnan pakki tänne. Juuri sen tason kaveri, jolle SC-mestari tarjoaa pahvia. Kuuna päivänä normitilanteessa ei olisi millään Liiga-joukkueella minkäänlaista saumaa päästä edes neuvotteluyhteyteen tämän luokan kaverin kanssa.
Jep, ei Karlssonin Erikiäkään joka ilta napannut työsulkukaudella. Jos miettii, että Borgman oli jo viimeisellä SHL-kaudellaan siellä sarjan paras pakki, niin ei varmaan liikaa ole paineita antaa Suomessa parastaan, kun otetaan huomioon että Liigan arvostus Ruotsissa on samaa tasoa kuin täällä arvostetaan jotain Tanskan liigaa.Ok, ei ainakaan tänään erottunut ihan tuollaisena sateentekijänä
Totta. Mutta jos on puolivaloilla ylikylän jätkä, niin todennäköisesti tänään oli todella huono päivä?Jokaisella on huonoja pelejä. Ehkä sit ylihuomenna paremmin.
Mertarannan antipatiat Ässiä kohtaan vaikuttavat ihan oikeilta. Kiinnostaisi ehdottomasti tietää mistä ovat syntyneet.
On tehnyt yhden maalin maalinedestä. Eli 5-7 vielä luvassa, Niemi ei ole koskaan ollut mikään maalitykki. Kankealta näyttää luistimilla, varmaan pelaamalla kuntoon mennään jouluun asti
Joo, jotain tuollaista ehkä. Viisi vuotta sitten tuo määrä riitti 46 pisteeseen, nyt voisi piruuttaan rikkoa vielä sen 50 pisteen rajankin.Tämä Liigan paras sentteri on vain tekemässä 5-7 maalia kaudessa?
Ei, kyllä minä Arvosen muistan Kerho ajoilta. Oli näköjään Saku Martikainen, pahimpia kitisijöitä, joita olen Nordiksella nähnyt.Tarkoitat varmaankin Pasi Arvosta.