Ti 13.10.2020 HIFK - Ässät

  • 19 103
  • 354

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onko kotijoukkueen peli ollut samaa kuraa kuin aiemmissa kotiotteluissa?
En osaa sanoa, mutta missään nimessä se ei ole voinut olla niin kuraa kuin Ässien ylivoima.

Mä luulen, että HIFK:n jätkät ovat vetäneet 5 vs 4 ja 4 vs 3 alivoimaa harkoissa koko alkusyksyn, kun jengi on ollut koronan takia sivussa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ässien peli on ihan samanlaista kuin koutsaamieni 8v pikkujätkien turnaus viikonloppuna. Vikat hetket menossa niin ei paljon jännitä
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa-a, kyllä siinä Luodon mailaa alakädestä nostettiin, aiheesta poika protestoi. Mutta oli vasta eka rike, kuulemma vasta kolmas vihelletään
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Harvoin näkee näin surkeaa ylivoimaa kuin Ässät on esittänyt.

Itse luulin, että Tepsin yv ollut kamalaa, mutta näköjään voi mennä huonomminkin.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Olikos Ässillä joku vuosi sitten ihan järkyttävä YV, prosentit oli jossain +10:n paikkeilla?
 

kelmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft
Onneksi IFK ei tajunnut aiemmin tuota että kannattaa ottaa jäähyjä, niin maalipaikkoja syntyy. Muuten olisi Ässät hävinnyt jo varsinaisella peliajalla.
 

Nigi

Jäsen
Ilma tuota järjettömän paskaa ylivoimaa olisi voinut olla ihan ok mahikset tehdä tuossa lopussa voittomaali... no katsotaan jatkot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös