Ti 12.3.2019 Otteluseuranta (liiga)

  • 68 145
  • 919

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Just... SaiPalla rankkari mut Godla tekee gamesaverin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erikoinen kierros kyllä menossa, Topi Nättinen ja Sami Anttila ovat tehneet maalin, Tepsi 2-0 tappiolle alle minuutissa ja Liigan sivutkin toimii. Todella erikoinen meno.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalais-titteliä sulla on? Mulla on kolme. Monta vuotta oletkaan ollut Mensa-kerhossa? Et yhtään vai? Olen lisäksi käynyt ulkomailla ja minulla on autossani talvirenkaat.
Mä oon Roger Moore.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Miettiny miksei pelissä oikein tapahdu mitään niin tästähän puuttuu Olkijussin seikkailut
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vexe

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Millon Gotla on ottanu viimeks rankkarin kiinni? Kanadaa vastaan 31.12?

Parikkaaaa!
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Vittu KalPa ryöpyttää kolmella kentällä... Hävettää. Nous vissii kusi päähä lauantaisesta 6-0 voitosta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos Kärpät laittais pelkkiä tulokkaita kokoonpanoon Pelsua vastaan niin paljonkohan Kärpät voittais, kaikki debytantit kun tuntuu aina onnistuvan pisteiden teossa Pelcua vastaan?
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kieltämättä välillä tuntuu, että Tepsin peli on täysin yksilöiden varassa. Siltä se näytti myös viime kauden lopussa ja varsinkin pleijareissa. Olisi mielenkiintoista nähdä miten Kaskinen pärjäisi keskitason joukkueen koutsina.

Nyt jotain rajaa, on sentään ammattikoutsi. Valmentanut esim HC Barcelonaa :)
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sori mut sää oot ihan nöösipoika

Kuka sä oot sit? Sua on jaeltu niiden ultrien toimesta vai? Siis niiden jotka käyttää vaippoja ja vaihtelee verkkareisensa värejä harva se vuosi ja nyt on muutaman vuoden olleet Venäjällä jotain urpoilemassa.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Ei vittu mitä koomailevaa paskaa. Sinne meni mahkut. Aina lehtihaastattelujen jälkeen menee peli päin helvettiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Saisi Sportin pelistä ottaa moni joukkue oppia. Vaikka kuinka ovat alakynnessä niin aina kiekon riistänyt pelaaja pyrkii lähtökohtasesti itse selvittämään tilannetta jalalla. Ei kovin vaarallista menettää tuolla tavoin kaksinkamppailuun kiekko, mutta sen sijaan syötön katkoon on!
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ja heti perään 1-3. Vittu että on paskaa peliä!! Herätkää nyt saatanan vellihousut!! Kyllä tekee kalpa todella helpolla ja kovalla prosentilla maaleja. Säälien kotietu ei näytä kiinnostavan SaiPaa. Pitäisi silti kotiyleisölle tarjota taistelua, eikä tällaista paskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös