Onko Topikin muuten jäsenenä siellä, vai muutenko vain tuttu mies?Monta vuotta oletkaan ollut Mensa-kerhossa?
Mä oon Roger Moore.Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalais-titteliä sulla on? Mulla on kolme. Monta vuotta oletkaan ollut Mensa-kerhossa? Et yhtään vai? Olen lisäksi käynyt ulkomailla ja minulla on autossani talvirenkaat.
Kieltämättä välillä tuntuu, että Tepsin peli on täysin yksilöiden varassa. Siltä se näytti myös viime kauden lopussa ja varsinkin pleijareissa. Olisi mielenkiintoista nähdä miten Kaskinen pärjäisi keskitason joukkueen koutsina.
Sori mut sää oot ihan nöösipoika
Ainakin 26. tammikuuta Jukureita vastaan.Millon Gotla on ottanu viimeks rankkarin kiinni? Kanadaa vastaan 31.12?
Mä oon Roger Moore.
Mikäs joukkue tämä HC Barcelona on?Nyt jotain rajaa, on sentään ammattikoutsi. Valmentanut esim HC Barcelonaa :)
Taisivat ottaa Ipalta mallia..No nyt ylivoimamallia Ilvekselle ;).
Mä oon se kellä on se metrinen mulkkuKuka sä oot sit? Sua on jaeltu niiden ultrien toimesta vai? Siis niiden jotka käyttää vaippoja ja vaihtelee verkkareisensa värejä harva se vuosi ja nyt on muutaman vuoden olleet Venäjällä jotain urpoilemassa.