Ti 12.3.2019 Otteluseuranta (liiga)

  • 68 144
  • 919

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hieno oli tuo Kärppien maali. Kärpät tekee nykyään ainoastaan hienoja, Neuvostoliiton punakoneen tasoisia maaleja. Joskus myös NHL-tason maaleja.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mäenpää 1-4 JYPille
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Topi Nättinen tekee tänään vielä hattutempun. Vikalla kiekalla 5 maalia. Hän. On. Topi! Nättinen!
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Miksa kiksauttaa!
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Ei saatana uskalla edes katsoa peliä, nyt olkaa sillä kuuluisalla mopolla moottoritien rampilla...
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Tuomarit tahtoo JYPin pleijareihin. Kiitos Rönn! Rönnhän on jyväskyläläinen ja käy katsomassa JYPin pelejäkin. Oisko fani? Vinkannu vähän tuomareille hei että tänään annetaan KooKoolle kakkua kakkoseen oikein olan takaa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka on Topi Nättinen?

Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalais-titteliä sulla on? Mulla on kolme. Monta vuotta oletkaan ollut Mensa-kerhossa? Et yhtään vai? Olen lisäksi käynyt ulkomailla ja minulla on autossani talvirenkaat.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hemmetin KooKoo, mestisjoukkueet helvettiin liigasta. ( Ei millään pahalla, oon vaan ymmärtänyt että täällä pitää haukkua mestisjengiks jos joku kolmikosta Sport,KooKoo tai Jukurit häviää pelin)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös