Kuka kusipää Jokeri pelaaja löi Huhtalaa heti käsille ottelun päätyttyä?
Kiekon pelaamiseen tarvitaan kuitenkin varmaan kosketus kiekkoon?
Tällä ei itse maalin hylkäämisen kannalta ole väliä, koska myös Tapparan pelaaja pelasi tilanteessa korkealla mailalla.
Mutta kun eipä ollut, kun ei kiekkoon osunut. Saahan siellä huiskia vaikka kuinka korkealla mailalla, jos ei osu kiekkoon tai vastustajaan. Malisen mailaan kiekko ei osunut.Itsekin olisin toivonut Tappara-maalia (Liigapörssin takia), mutta tuossa ylempänä ^jo muistutettiin, että sääntöjen mukaan kuuluu hylätä joka tapauksessa.
Eronen yritti laittaa korkean lätyn laitaan ja Huhtala nappas kiekon ranteeseensa.
Eikös siinä pitäisi silloin lukea "yrittää pelata kiekkoa" eikä "pelaa kiekkoa"?Ei tietenkään tarvita, mitä höpiset.
Sääntökin on mielestäni ihan selvästi kirjoitettu.
Eipä sitä olis voinu tarkistaakaan.
Mä nyt olen varmaan jotenkin tyhmä mutta miten porukka täällä perustelee, että maali pitää hylätä, vaikka hyökkäävän joukkueen pelaaja ei osu kiekkoon..
Ei tietenkään tarvita, mitä höpiset.
Koska SÄÄNNÖT.
Mitä tuossa säännössä on mielestäsi epäselvää?
Eikös siinä pitäisi silloin lukea "yrittää pelata kiekkoa" eikä "pelaa kiekkoa"?Ei tietenkään tarvita, mitä höpiset.
Niin on. Kyllä se kiekon pelaaminen sitä osumaa kaipaa. Ei ole ikinä vihelletty, jos ei ole siihen korkeaan mailaan kiekko osunut. Näitä tilanteitahan nähdään joka pelissä purkukiekoissa, kun pakit kurottelevat sinisellä purkukiekkoihin, eivät osu ja sitten hakevat kiekon omista.Ei tietenkään tarvita, mitä höpiset.