Olet väärässä, minä oikeassa.Mun mielestä taas osui juurikin Tappara-mailaan.
Osui mutta osui HIFK:n pakin mailaan. Tapparalta vietiin tasoitus.
Väärä mielipide. Tapparan Malisen maila on vaalea, IFK-pakin musta - ja mustan mailan varresta otti kimmokkeen. Lisäksi Malisen maila oli korkeammalla ja suunta muuttui alempana olleesta mailasta, eli IFK-pelurin.Mun mielestä taas osui juurikin Tappara-mailaan.
Tyrväinen hämmentää, blegiläisillä palaa käpy. Harmi, ettei peliä ole jäljellä enempää.
Eipä sitä olis voinu tarkistaakaan. Kysymys lähinnä kuuluu, että oliko se puupää muka 100% varma, että kiekko osui Malisen mailaan. Jos oli, niin kenkää välittömästi.vtuttaa kun 1ügan tuomareilla ei ole munaa mennä epäselvissä tilanteissa luurin ääreen.
Täh?Osui matkalla Tapparan ukon mailaan. Ja jos sitten osuu HIFK:n niin:
SÄÄNTÖ 471 - MAALIN HYLKÄÄMINEN
B - Tulkinnat
2. Maalia ei hyväksytä, jos hyökkäävän joukkueen pelaaja pelaa kiekkoa mailallaan maalin yläriman yläpuolella ja kiekko osuu matkalla maaliin kehen tahansa kenttäpelaajaan, maalivahtiin tai tuomariin. Samaa tulkintaa sovelletaan, jos hyökkään joukkueen pelaaja on pelannut kädellä
kiekkoa.
Osui matkalla Tapparan ukon mailaan. Ja jos sitten osuu HIFK:n niin:
SÄÄNTÖ 471 - MAALIN HYLKÄÄMINEN
B - Tulkinnat
2. Maalia ei hyväksytä, jos hyökkäävän joukkueen pelaaja pelaa kiekkoa mailallaan maalin yläriman yläpuolella ja kiekko osuu matkalla maaliin kehen tahansa kenttäpelaajaan, maalivahtiin tai tuomariin. Samaa tulkintaa sovelletaan, jos hyökkään joukkueen pelaaja on pelannut kädellä
kiekkoa.
Väärä mielipide. Tapparan Malisen maila on vaalea, IFK-pakin musta - ja mustan mailan varresta otti kimmokkeen. Lisäksi Malisen maila oli korkeammalla ja suunta muuttui alempana olleesta mailasta, eli IFK-pelurin.
Väärä mielipide. Tapparan Malisen maila on vaalea, IFK-pakin musta - ja mustan mailan varresta otti kimmokkeen. Lisäksi Malisen maila oli korkeammalla ja suunta muuttui alempana olleesta mailasta, eli IFK-pelurin.