Nimenomaan, tasoittelu rankkari aivopieru tuomion jälkeen. Virhettä korjataan virheellä, klassista liigaaEnemmän tuomarivirhe tuo rankkari oli kuin Pertun maalin hylky.
Alan uskoa että Ojantakanen voi korvata Reijon ihan hienosti.
Vähän tekisi mieli jossitella, että voi kun meillä olis nuo molemmat pelaajat, mutta ei.
No eihän tuossa Pelsujen pakin maila kun hipaise Jypin hyökkääjän luistinta? Toki mistä näistä tietää.Nyt tulee jo astetta paremman luokan läppää sieltä suunnalta!
Juuri tätä samaa tarkoitin aikaisemmin kun viittasin että osumatarkkuus on parempi Ojantakasella. Maalia kohti ainakin.Ojantakanen saa vetää tuolla kudilla ihan niin paljon kuin haluaa, jokainen mennyt maalia päin. Gardinerilla meni vastaavasti 1/10.
Nyt saa hieroa hanskalla naamaa, mutta toisessa erässä ei saanut. Pellelinja, ketä tämä palvelee?Eikös tosta pitäs antaa kummallekkin kakkoset
Teki toisen ja voitti pelin Oululle jatkoilla.Reijo tehnyt vaan yhden tänään.
Perus pussinokkien pikkusikaaIhan tahallaan Pelsun pelaaja törmäsi Ojantakaseen.
Ottasin Jordanin joka päivä JYP:nJordan ja vahinko *tirsk*
Juuri tuollaiset törkeydet pitäisi ottaa pois, eikä jotain kamppailutilannetta jossa heikompi kaatuu.Ei vaan linja pidä. Hirvee pommi kiekottomaan ja ei mitään. Sitten kosket pilkurillilä jossain tilanteessa niin tulee jäähy. Ei mahdu mun ajatusmaailmaan.
Minä en itänaapurin nuolijoita ottaisi, hyvä pelaaja tokiOttasin Jordanin joka päivä JYP:m
Sama, sellaisen voisi lähettää nyt Jordanin peräänOttasin Jordanin joka päivä JYP:n
Enemmän ihmettelen mitä tuo tekee Liigajäillä.Mitä tuo KHL-Jordan vielä kehtaakin mussuttaa kaiken tekemänsä jälkeen?
Uusi tieto minulle, että Jyväskyläkin on Venäjä-mielinen kaupunki. Harmi.Ottasin Jordanin joka päivä JYP:n
Ehkäpä yhden henkilön mielipide ei tarkoita, että on syytä tehdä tällaisia yleistyksiä.Uusi tieto minulle, että Jyväskyläkin on Venäjä-mielinen kaupunki. Harmi.