Rotat jatkoon, onnea Bluesille. Eipä voi ymmärtää miten noin paska joukkue pääsee jatkoon. No näköjään kaikki on SM-liigassa mahdollista.
Oh snap! Koville ottaa!
Perjantaina ääni pois espoossa!
Rotat jatkoon, onnea Bluesille. Eipä voi ymmärtää miten noin paska joukkue pääsee jatkoon. No näköjään kaikki on SM-liigassa mahdollista.
Sympaattista, molemmat Radio Voiman jätkät alkoivat itkemään Pelsujen voiton seuraksena. :D
Ole hyvä.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, ettei Nikke sitten kouluttanut Sihvosta kun siihen oli paikka.
Kiitos Ilille/Ilelle hienoimmasta selostuksesta koskaan.
Ei Nicke nyt ollut niin tyhmä että yksipuolisesti olisi nakellut turpaan toisen vetäytyessä sikiöön.
Sihvonen jänisti.
Eikös Nickersonin "koulutusyritys" tullut Sihvosen puhtaan taklauksen seurauksena? Näin siis radiosta kuultuna? Kolmannessa erässä Sihvonen vetää tyylipuhtaan taklauksen johonkin Ilveksen staraan ja Nickerson käy kuumana vetelemässä poikittaisella selkään ja haastamassa hanskaukseen?
On jo, mutta ota sää sit mun vaimoke, niin mun ei tarvii ihmetellä jotain lifeä edelliseltä illalta tallennukselta. Oli nimittäin sen verran murhaava katse, että jotain lätkää?Hanki telkkari.
No paska joukkuehan se Pelicans on ilman muuta, ei kahta sanaa... =)Rotat jatkoon, onnea Bluesille. Eipä voi ymmärtää miten noin paska joukkue pääsee jatkoon. No näköjään kaikki on SM-liigassa mahdollista.
Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, ettei Nikke sitten kouluttanut Sihvosta kun siihen oli paikka.
Olisitko itse Sihvosena uskaltanut sen Knakkertonin viimekertaisen käsittelyn jälkeen?
Vaikka viimeisessä pelissä turpaan tulikin, erityisesti Joonas Raskin peliesitys lämmittää mieltä. Toivottavasti Joonaksen peli herätti vähän seurajohtoakin junnupolitiikan suhteen.
Ai tämän käsittelyn?
Nickerson vs. Sihvonen 2.12.2008
Aika lailla tasuri minun mielestäni. Jopa ennemmin meni matsi Sihvosen hyväksi kuin Nikelle, vaikka vähän yllätyslähdön Nikke ottaakin.
Tuskin Nickersonin koulutuksesta Sihvonen mitään oppii ja tuskimpa nyt uskaltamisestakaan kiinni on, jos on joskus Heleniuksenkin kanssa uskaltanut matsia ottaa. Luulempa, että olisi ennemmin Nikke Knattertonin nenä punoittanut, jos olisi matsia tänään rehellisesti otettu.
Sihvonen välttää tappeluita valmennuksen ohjeiden mukaan, koska on Pelicansin tärkeimpiä pelaajia. Tänäänkin parhaiten toiminut ketju oli Heinon ketju, jossa pelaavat laidoilla hämmentäjät Sihvonen ja Komarov. Mistään uskaltamisesta ei siis ole kiinni Sihvosen tappelemattomuus. Hän on vaan nyt liian tärkeä pelaaja menetettäväksi.