Ti 1.6.2021 Otteluseuranta (12. kisapäivä)

  • 73 849
  • 1 573

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pokka kyllä unessa, ihan karmeaa kiekollista peliä.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Epäviralliset huhut Kirkan uudesta seurasta kertovat: Pyydä vain, Saat kaiken, Silta yli synkän virran, Kaksin rannalla yksinäiset, Leijat.

Sääliksi käy, jos Turkuun joutuu.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Sund ollut hyvä tänään. Nostanut tasoaan kisojen aikana.

Lundellia ja Ruotsalaista vois tosiaan kokeilla eri kentissä.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Nyt näyttää että pojat yksinkertaistaa peliä. Vetoja joka paikasta. Kyllä se sinne luikahtaa jossain vaiheessa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Voisiko kaikki turhakkeet heittää yhteen ketjuun, eli Mäenalainen - Ruohomaa - Anttila. Äskenkin Turuselta hyvää kulmapeliä, mutta Ruohomaa on kyllä tuon ketjun musta aukko, jonne kiekko katoaa.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olihan sen jengin hitsautuneisuus ihan eri tasolla kuin tällä, ainakin mielestäni. Kentälliset taisi silloin toimia aika hyvin, nyt ketjuruletti rullaa. Pakko rullata, jos ei homma toimi, mutta eihän se hyvä ole.

No ehkä ne kaivaa jonkun yhteisen punaisen langan, mutta minun mielestäni tämä jengi ei pelaa yhtä hyvin yhteen kuin 2019-joukkue. Ja se oli silloin koko homman suola.


Saatat olla oikeassakin. En itse muista tarpeeksi tarkasti. Mutta näyttihän se kamalalta silloin?

Hosumistahan tämä nyt on.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei varmasti. Ainoa oikea ratkaisu olisi ollut HK:n sininen toisessa kädessä ja Karjala-olut (pullossa) toisessa kädessä.
Itse aion lähteä hakemaan itselleni nyt banaanin, you do the math.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tauotusta kyllä käytetään, jos tulittaa koko lauseen pötköön, niin tulkintavirhettä ei oikein voi tehdä.
Varsinkin, jos niitä haluaa ja etsii.

Mutta mikäpä minä olen sanomaan miten kukakin jääkiekkosanastoa kuulee ja tulkitsee, vaikka ei taukoja nopeassa selostuksessa olisikaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Anttila yritti längistä. Yllättyneet?
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Anttilalla kesti 5 sekuntia ladata parhaalta paikalta veto, joka lopulta oli aika paska. . Olisi pistänyt pienen oikealle laiturille joka oli vapaana ja valmiina vetämään suoraan syötöstä.
Samaa katsoin, toki taisi olla Koivisto eikä laituri vapaana, mutta kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös