Sonic Empire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Pokka kyllä unessa, ihan karmeaa kiekollista peliä.
Tauotusta kyllä käytetään, jos tulittaa koko lauseen pötköön, niin tulkintavirhettä ei oikein voi tehdä.Puheessa ei käytetä pilkkuja ja pisteitä?
Miten tuo Ruohomaa on noin huono?
Ja kuulin, että Innala on hyvä tehostamaan rikkeitä, voisko se alkaa filmaamaan Suomelle ylivoimia?
Karjalan tilalla kädessä voi olla myös yksi kukko (one cock)- take my word!!Ei varmasti. Ainoa oikea ratkaisu olisi ollut HK:n sininen toisessa kädessä ja Karjala-olut (pullossa) toisessa kädessä.
Olen mies ja komea mies olenkin. Työkaveri kerran sanoi, että "Hei, tiesitsä että sinussa on yhtäläistä näköä Brad Pittin kanssa?" Sanoin, että "aijjaa" ja työkaveri sanoi, että "mutta se yhtäläisyys on niin pieni, että sitä ei huomaa"
Vastustajan maalia vai omaa?Kaski laukoi maalia kohti!!
Olihan sen jengin hitsautuneisuus ihan eri tasolla kuin tällä, ainakin mielestäni. Kentälliset taisi silloin toimia aika hyvin, nyt ketjuruletti rullaa. Pakko rullata, jos ei homma toimi, mutta eihän se hyvä ole.
No ehkä ne kaivaa jonkun yhteisen punaisen langan, mutta minun mielestäni tämä jengi ei pelaa yhtä hyvin yhteen kuin 2019-joukkue. Ja se oli silloin koko homman suola.
Itse aion lähteä hakemaan itselleni nyt banaanin, you do the math.Ei varmasti. Ainoa oikea ratkaisu olisi ollut HK:n sininen toisessa kädessä ja Karjala-olut (pullossa) toisessa kädessä.
Varsinkin, jos niitä haluaa ja etsii.Tauotusta kyllä käytetään, jos tulittaa koko lauseen pötköön, niin tulkintavirhettä ei oikein voi tehdä.
Toisessa kädessä Kukko ja toisessa Madamen loihtima 5/5 herkkuvoileipä.Karjalan tilalla kädessä voi olla myös yksi kukko (one cock)- take my word!!
Samaa katsoin, toki taisi olla Koivisto eikä laituri vapaana, mutta kuitenkin.Anttilalla kesti 5 sekuntia ladata parhaalta paikalta veto, joka lopulta oli aika paska. . Olisi pistänyt pienen oikealle laiturille joka oli vapaana ja valmiina vetämään suoraan syötöstä.