Turnauksen viimeinen mahdollisuus nauttia italian #44 otteista. Nyt silmät tarkkana!
Uteliaisuuteni heräsi. Miksi tuohon tulee kiinnittää huomiota? Onko ihan erityisen huono jääkiekkoilija tms?
Turnauksen viimeinen mahdollisuus nauttia italian #44 otteista. Nyt silmät tarkkana!
Saukkonen ja Mertaranta eivät kumpikaan ole hyviä selostaja. Saukkonen on tylsä, tollo ja huono selostaja. Mertaranta ainoastaan huono ja tollo.Mun mielestä hyvä selostaja, ainakin parempi kuin Antsa
Saksa-Latvia -ottelussa Veikkauksen kertoimenlaskijat antavat tasapelille kertoimen 2,08. Saksan voitolle 2,7, Latvian voitolle 4,25.
En usko mitenkään, että nämä joukkueet lähtevät pelaamaan väkisin tasapeliä. Liian kova panos tuollaiseen. Miettikää tilanne jossa peli on 2-2 ja kello näyttää 59.47 ja tulee jostain pompusta toiselle joukkueelle maali. Siinäpä sitä sitten ollaan.Saksa-Latvia -ottelussa Veikkauksen kertoimenlaskijat antavat tasapelille kertoimen 2,08. Saksan voitolle 2,7, Latvian voitolle 4,25.
Jospa tapahtuisi se kaikkein odottamattomin, ja Italia vetäisi kolmannen erän lopussa tehohetken ja vääntäisi pelin 3-3:een ja jatkoille. :)Jaa-a, Tshekki varmaankin pahin vastustaja puolivälierään.
En usko mitenkään, että nämä joukkueet lähtevät pelaamaan väkisin tasapeliä. Liian kova panos tuollaiseen. Miettikää tilanne jossa peli on 2-2 ja kello näyttää 59.47 ja tulee jostain pompusta toiselle joukkueelle maali. Siinäpä sitä sitten ollaan.
Itse hyppään Latvian kelkkaan. Olisi hienoa nähdä kisaisäntä pudotuspeleissä.
Selostajien, pelaajien ja valmentajien haukkuminen kuuluu hektiseen kisatunnelmaan. Nyt kun voittajia on vaikea haukkua, niin ainoaksi kohteeksi jäävät selostajat. Katsojia voisi toki haukkua, mutta se vuoden päästä, jolloin näemme tv:stä kattavan kirjon suomalaista kiekkokansaa.Et voi olla tosissasi. Olen kohta jo maksamaan tuon suolaisen 30 euroa, jotta saisi kuulla Antsaa pudotus- ja mitaliotteluissa.
PS: Näkökulma: Antero Mertarannan haukkumisesta on tullut inhottava muoti-ilmiö - Leijonat
"Jos Mertarannan nimi nousee keskustelussa esiin, on jokaisella tulipalokiire ilmoittaa, että hän on muuten aivan surkea. Mitään sen enempää lisättävää tai rakentavaa palautetta kenelläkään harvemmin on. Kaikille pitää vain ilmoitusluontoisesti todeta, että Mertaranta on huono.
Joku voisi kutsua tätä valitusvirttä huonoksi kritiikista, mutta olen eri mieltä. Mertarannan haukkumisesta on tullut vain oman identiteetin kiillotusta. Se on kuin mitali jääkiekkoeliitille. Sillä voi todistaa, että haukkuja ei ole mikään karjalalippisfani vaan hän oikeasti ymmärtää jääkiekosta jotain. Toisin kuin se pahuksen Mertaranta!"
Mielestäni hyvin sanottu.
Tshekkihallintaa on ollut näemmä. Nyt olisi aika kääntää kurssi.Suomen ja Tshekin edelliset kohtaamiset MM-kisoissa 2010 luvulla:
2017 Suomi-Tshekki 3-4
2015 Suomi-Tshekki 3-5
2014 Suomi-Tshekki 3-0
2012 Suomi-Tshekki 2-3
2011 Suomi-Tshekki 1-2
2010 Suomi-Tshekki 1-2