Niin Kanadankin.Saksan ja Latvian päävalmentajat katselevat varmaan päät punaisena Nigerian jalkapallomaajoukkueen pelejä tämän iltapäivän.
Niin Kanadankin.Saksan ja Latvian päävalmentajat katselevat varmaan päät punaisena Nigerian jalkapallomaajoukkueen pelejä tämän iltapäivän.
Saksa-Latvia on kyllä pakko katsoa. Voi olla hyvin mielenkiintoinen.
Saukkonen tai Antza kumpi tahansa, vaihdan selostuskieleksi ruotsin.Tässä huonot uutiset Saksa-Latvia peliä jännittäville: pelin selostaa Saukkonen
Miksi? Venäjä kuitenkin Sveitsiä pisteen perässä.Siellä voi myös olla mielenkiintoinen peli Venäjän ja Valko-Venäjän välillä illalla, jos Tšekki voittaa Slovakian.
Voi tulla yllätyksellinen lopputulos.
Jos kolme (tai useampi) joukkuetta on tasapisteissä, pitäisi järjestys määräytyä keskinäisten otteluiden yhteenlaskettujen maalierojen perusteella. Tällöin Kanada ei voi päästä neljän joukkoon, kävi miten kävi, eli yhteenveto: Kanada pääsee jatkoon, jos Saksa-Latvia päättyy varsinaisella peliajalla.Saisko nyt vittu vielä kerran ne skenaariot millä kanukit jää ulos jatkosta!?
(ei oikeasti tartte)
Miksi? Venäjä kuitenkin Sveitsiä pisteen perässä.
Tuskinpa tuo Venäjään tässä tilanteessa vaikuttaa. Kanada on nähtyjen pelien perusteella melko vaisu tässä turnauksessa. Saksa sekä Latvia puolestaan ovat pelanneet hyvän turnauksen ja tuskinpa se heikoin peli puolivälierään osuu. Jos Venäjä ei pysty tätä Kanadaa kaatamaan, on se kyllä kaukana tämän turnauksen parhaasta joukkueesta.Lohkon kakkosena saa joko Latvian tai Saksan vastaan. Voittaja voi saada Kanadan. Toki tämän turnauksen Kanada ei välttämättä kovin suuri pelote ole, mutta kuitenkin. Jos Kandan haluaa väittää niin lohkon kakkosena se onnistuu.
En osaa Italiaa, mutta menin silti La Gazzettan sivuille.
Mistä jengi katsoo matsit epävirallisesti? CMore päättyi ja en ole uusimassa enää.
No mä tätä muistelin että IIHF:llä voi olla, onks toi Opera sitten jotenkin erityisen tarpeellinen vai?Lataa tietokoneellesi Opera -selain, laita VPN päälle ja katso IIHF:n kanavalta -Youtubesta. Myös Onhockey googleen niin löytyy pelit.
No mä tätä muistelin että IIHF:llä voi olla, onks toi Opera sitten jotenkin erityisen tarpeellinen vai?
Näinhän siinä on käymässä. Tshekki on oikeastaan parantanut koko ajan peliään, mikä oli toki odotettavissa, onhan heillä erittäin laadukas joukkue.Joo-o 2-0 jo Tsekeille. Eli Suomi-Tsekki puolivälierä tulossa.
Et voi olla tosissasi. Olen kohta jo maksamaan tuon suolaisen 30 euroa, jotta saisi kuulla Antsaa pudotus- ja mitaliotteluissa.Mun mielestä hyvä selostaja, ainakin parempi kuin Antsa
Suomi saa näköjään puolivälierissä tsekin vastaansa ja siihen loppuu kyllä sitten Jalosen haalariporukan kisat aika isolla todennäkösyydellä