Vaadin tätä biisiä suomen maalibiisiksi ensi vuoden kotikisoihin.
Lion #79 tulee itse esittämään kappaleen livenä kultajuhlissa ja yleisö heittää lakkia ilmaan kuin Kupittaalla 60-luvulla.
Se, että kanadalainen jääkiekkoilija on sinulle tai minulle tuntematon nimi, ei kyllä tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla todella hyvä jääkiekkoilija..Järjetön ajatus, että me täällä Suomessa tiedettäisiin nimeltä kaikki kanadalaiset laatupelaajat.Mistä Ö-sarjasta nämä kanadalaiset ovat? Ihan tuntemattomia nimiä, mutta silti pyörivät suurimman osan ajasta Suomen puolustustualueella.
Ne onkin videopalaverissa.Ei ole mahdollista, työntekoon tarvitsee aina tietokoneen. Ja lerppuaseman. Ei näkynyt!
Tuota ihmettelen kanssa. Luulisi että voisi nyt seurata kisoja vilpittömin mielin ilman ylimääräistä piikittelyä kun ikiaikainen unelma on vihdoin käynyt toteen.Lukko voittaa yhden koronakauden mestaruuden, omistavat siten kiekkomaailman ja nyt sitten kaikki on ikävästi kun ei omilla ihan riittänyt kisoihin.
Jotenkin synpaattista. Pikkukaupungin syndrooma.
Ruohomaasta luin mm. luonnehdinnan: periaatteessa ok sentterinä, mutta kuitenkaan ei riitä.
Fyysisyyden puute?
Niin, niitähän on vain noin miljoonaSe, että kanadalainen jääkiekkoilija on sinulle tai minulle tuntematon nimi, ei kyllä tarkoita sitä, etteikö hän voisi olla todella hyvä jääkiekkoilija..Järjetön ajatus, että me täällä Suomessa tiedettäisiin nimeltä kaikki kanadalaiset laatupelaajat.
Kanada ( Canada) ehti ensin, kun jääkiekkoliiton veljet teki itsensä pieniksi epäröimällä biisin kanssa. Missä oli veljien ylpeys ja kunnioitus?Vaadin tätä biisiä suomen maalibiisiksi ensi vuoden kotikisoihin.
Tuota ihmettelen kanssa. Luulisi että voisi nyt seurata kisoja vilpittömin mielin ilman ylimääräistä piikittelyä kun ikiaikainen unelma on vihdoin käynyt toteen.
Ainakin IFK-osion "hehkutukset" ovat tällä hetkellä luokkaa: "Ei se taida pelata enää meillä ensi kaudella."Tai, että mikä hänestä siis tekee tulevan NHL-supertähden, kuten monet häntä sellaisena pitävät.
No syyttävä sormi osoittaa liigan otteluohjelmaan ja Jaloseen. Ei Lukon ja Tepsin pelaajat ehtineet antaa kv. näyttöjä, joten ei kisoihin. Itse ottaisin milloin vaan Koivistoisen esim. Tiivolan tilalle, mutta nyt on näin.kaikki on ikävästi kun ei omilla ihan riittänyt kisoihin.
Jotenkin synpaattista. Pikkukaupungin syndrooma.
Ja jos Lukko olisi jäänyt mitalipeleistä, niin varmaan joukkueessa olisi lukkopelaajia. Jalonen halusi ilmeisesti ajoissa pistää jengin kasaan ja hitsata porukan yhteen?Tuota ihmettelen kanssa. Luulisi että voisi nyt seurata kisoja vilpittömin mielin ilman ylimääräistä piikittelyä kun ikiaikainen unelma on vihdoin käynyt toteen.
Vaadin Tamia maajoukkueen kapteeniksi ja valmentajaksi ensi vuoden kotikisoihin.
BR, Lion #79
Vaadin Tamia maajoukkueen kapteeniksi ja valmentajaksi ensi vuoden kotikisoihin.
BR, Lion #79
Kukkosen(Cock it's) näkisi mielellään herättelemässä Suomen pakistoa.
Kyllä, C-Morella.Oho. Siellä vilahti mainos alhaalla, että Saksa - Latvia olisi myös studiopeli. Nyt pistää maikkari parastaan.
Kukkosen merkityksen tajuaa todella vasta, kun hän puuttuu. Näkyi karulla tavalla kuluneen kauden Kärpissä. Todella hieno mies!Kukkosen(Cock it's) näkisi mielellään herättelemässä Suomen pakistoa.
No syyttävä sormi osoittaa liigan otteluohjelmaan ja Jaloseen. Ei Lukon ja Tepsin pelaajat ehtineet antaa kv. näyttöjä, joten ei kisoihin. Itse ottaisin milloin vaan Koivistoisen esim. Tiivolan tilalle, mutta nyt on näin.
Kyllä tietysti minuakin harmittaisi, jos suosikkijoukkueeni ensimmäinen mestaruus sataan vuoteen olisi joku puolivillainen corona-cup, jota ei tulla tulevina vuosina muistamaan minään oikeana mestaruutena.Annoin juuri seisaaltani taputukset, kun Lundellin naamaa hierotaan maalin edessä! Lisää!
Olkinuora on hyvä.