Näkymätöntä osaamista kumpaankin suuntaan. Mut yv:llä sit.Mikä on Kontiolan funktio? Voittaa aloituksia ja olla loput ajasta pelin ulkopuolella?
Enteilee sitä, että tekee seuraavaan kolmeen peliin neljä maalia.Mikä on Kontiolan funktio? Voittaa aloituksia ja olla loput ajasta pelin ulkopuolella?
Kyllähän nyt tiedettiin, että Kanada tulee ihan hullun raivolla päälle. Kyllä niistäkin ne parhaat mehut tässä pelin edetessä lähtee.Suomella on historiaa Kanadaa, Venäjää ja muita vastaan, että ensimmäinen erä on heikko ja näytetään ihan vastaantulijoilta. Saatetaan antaa yksi tai kaksi eteen, joskus jopa kolme. Sitten kuitenkin parannetaan ja noustaan rinnalle ja ohitse. En olisi vielä huolissani.
Monesko Kanada oli tämän vuoden Euroviisuissa?
Itse suosin Ruudun taktiikkaa, jossa vähän heilutellaan hanskoja takaisin, vedetään maila luistimiin siinä vaiheessa kun kaveri pudottaa hanskat ja sen jälkeen poistutaan vähin äänin vaihtoaitioon.
Taitaa suomalainen lätkäfani keskimäärin enimmäisen haukkua jengiä jotta mahdollinen tappio vituttaisi vähemmän. Sama kun itsensä vähättely "Mä nyt oon vaan tällanen tavallinen, ei se musta kuitenkaan ole kiinnostunut". Sitten voisi pakit saadessaan sanoa että "No mä tiesin tän, ei harmita"Totta.
Mutta mitä vitun pinonpolttajia tähän ketjuun on pesiytynyt? Aivan kummallista menoa.
Jos ne tekee etätöitä paljusta?Vittu just! Jotkut fanikameran perusteella katsoo peliä PALJUSSA. Nythän on työaika? Menkää töihin.
Puhtaat paperit ainoastaan Olkinuoralle, muuten peli saattaisi olla jo 3-0 Kanadalle.
Se on varmaan sellainen influensseriVittu just! Jotkut fanikameran perusteella katsoo peliä PALJUSSA. Nythän on työaika? Menkää töihin.
No se että lehdet hehkuttaa niin ei ole varmaan pelaajan itsensä vika vaikka kisoissa hyvin on pelannut ja seurajoukkueessaan oli top-3 pelaajia. Älä sokaistu otsikoista vaan tee itse päätelmät mitkä ne vahvuudet on. Olet varmasti nähnyt Lundellin pelejä liigankin puolella?Mielestäni yliarvostettu pelaaja. Ihan hyvä pelaaja varmasti, mutta kysyn ihan vilpittömästi, että mitkä Lundellin huippuvahvuudet ovat? Tai, että mikä hänestä siis tekee tulevan NHL-supertähden, kuten monet häntä sellaisena pitävät.
Mangiapane on kyllä todella hyvä.
Lähti ennakkoluulottomasti viisudebyyttiinsä tällä nuoren maahanmuuttajan kappaleella jääkiekkoperinteitä kunnioittaen. Finaalitappio Italialle kääntyi voitoksi valitettavan doping-tapauksen jälkeen. Paikalliset eivät oikein välittäneet näistä kisoista ja jopa paheksuivat junan tuoman voittoa.
Aika voimakas ilmaisu tuo tähti Ruohomaan osalta. Yksikään Sibirissä viime kaudella pelanneista suomalaisista ei saanut jatkosopimusta ja heikot ulkomaalaiset kuvailtiin mediassa suurimmaksi syyksi Sibirin epätavallisen heikkoon kauteen. Ulkomaalaisten pelaajien odotetaan olevan selkeitä vahvistuksia joukkueille.KHL-starat Kaski ja Ruohomaa ovat olleet Suomen heikoimpia tässä turnauksessa.
Mitäs jos sillä on vaikka vapaapäivä?Vittu just! Jotkut fanikameran perusteella katsoo peliä PALJUSSA. Nythän on työaika? Menkää töihin.
Jos ne tekee etätöitä paljusta?
Hitto, meni jo vastaus. Raumalla kaikki on parempia ihmisiä mestaruutensa johdosta.Älä tartu, trolli
Näkymätöntä osaamista kumpaankin suuntaan. Mut yv:llä sit.
koodinimi Raipe
Mitäs jos sillä on vaikka vapaapäivä?
Lähti ennakkoluulottomasti viisudebyyttiinsä tällä nuoren maahanmuuttajan kappaleella jääkiekkoperinteitä kunnioittaen. Finaalitappio Italialle kääntyi voitoksi valitettavan doping-tapauksen jälkeen. Paikalliset eivät oikein välittäneet näistä kisoista ja jopa paheksuivat junan tuoman voittoa.