Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Olen tälläinen apina että kun menee hyvin niin olen täpinöissä ja kun huonommin niin myyn maani. Se on vaan luonnekysymys eikä kuitenkaan niin tärkeä. Tärkeintä on kuitenkin se että Ifk on aina ykkönen. On selvitty Mobergin loppuvuodet ja Föönin aika. Sen rinnalla tämä nykyjuttu on täyttä juhlaa.
Arvostan kyllä tälläistä viestiä ihan älyttömästi. Ihan samanlaisia apinoita me kaikki ollaan.
Yhtenä päivänä olen valmis myymään Nykoppin Norjaan ja eilen olin valmis antamaan tyttäreni sille vaimoksi. Joskus pidin Nybondasta lupaavana ja ammattilaisena, nyt möisin game wornini, jos Tomppa palaisi kehiin.
Sehän tässä on niin hienoa. HIFK tuottaa tunnetta. Ja voi olla kasvutarinoita. Jos Nykopp tästä löytää uuden sävelen, niin sekin on uusi upea tarina ison pahan punaisen historiassa.
Pelaaja, jonka ura piti olla ohi, löytää uuden peliasennon, tyylin ja rytmin. Uuden alun. Kasvattaa joukkueen itseluottamusta ja on osa mahdollista huippukautta.
Kaikki on mahdollista tällä kaudella. Mestaruus tai 0-4 sulaminen puolivälierässä. Mutta onhan se fanittamisen suola. Saa jännittää siihen vikaan vaihtoon asti.