Tuohan voi olla mikä vain. Vaikka perus Glock joka on customoitu full auto versioksi. Onhan noita.Vaan millä se Carol ampui ne jannut? Omalla tavallaan ovela temppu kätkeä tussari ison takin hihaan, mutta kovasti oli sarjatulen tapaista se tulitus ja kuitenkin hihasta ei mikään rk ainakaan paistanut.
Eilisen jakson alussahan tuohon palattiin tosiaan sen suihkukohtauksen verran, mutta siinäkin näytettiin mustelmia, eikä sitä viiltoa.@Radiomasto
Maggie sai viiltohaavan vatsaansa Carolin kanssa pelastautuessaan toissa jakson lopussa. En tiedä, viittaako siihen millään tavalla, asiaahan ei ole esille tuotu sen loppukähinän jälkeen.
No sovittaa sitten niin, että ei näytä. =) En nyt toki meinannutkaan, että olisi mikään klooni, mutta piirteissä ja eleissä ja ilmeissä jotain samaa. Sellainen "köyhän miehen" Bale. SaiPan putoamisen otin aika rauhallisesti ja elämään onneksi mahtuu muita, tärkeämpiä asioita tällä hetkellä. Luojan kiitos. Muuten tässä oltaisiin walkerina itsekin varmaan.Eikä se edes näytä siltä. Ei kaikki laihat ole Christian Baleja. Toisaalta kaikki kuolleet kyllä näyttää siltä. Siinä mielessä osuma Tediltä. Saipa putosi ja sen myötä Ted Raikas näkee kaikki kuolleet samalta kun sitä ei enää kiinnosta mikään muu.
Ajattelin asian niin, että Denise oli siinä enemmän "hollilla" kun Carl joutui luodin kohteeksi. Jos hän olisi lymyillyt siellä jossain kellarissa, ei häntä olisi ehkä löydetty/saatu hätiin yhtä nopeasti. Voi olla ontuva selitys, mutta jotenkin noin ajattelin, että oli sattumalta paremmin käytettävissä ja tilanne oli kriittinen ja pelastuminen ihan minuuteista kiinni tms.Kysymykseni kuuluu, koska en muista kaikkia yksityiskohtia että eikös se lääkärimuija joutunut hengenvaaraan juuri sen wolffin takia, eli jos Morgan olisi pistänyt sen kylmäksi heti niin lääkärimuija olisi ollut hengissä pelastamassa Carlia?
Juuri näin.Kysymykseni kuuluu, koska en muista kaikkia yksityiskohtia että eikös se lääkärimuija joutunut hengenvaaraan juuri sen wolffin takia
Eikä se mimmi enää ollut messissä. Jospa Negan näytti kaapin paikan ja vei typyn?Jotain tuossa välissä on kasvoille kyllä tapahtunut, sillä mielestäni ei ollut tuota palovammaa silloin kun Darylin kanssa oli ensikohtaaminen
Morgan perusteli filosofiaansa Rickille sillä että näkee isomman kuvan ja antoi esimerkiksi sen että hänen eloon jättämänsä wolf pelasti sen lääkärimuijan joka näin pystyi pelastamaan Carlin.
Kysymykseni kuuluu, koska en muista kaikkia yksityiskohtia että eikös se lääkärimuija joutunut hengenvaaraan juuri sen wolffin takia, eli jos Morgan olisi pistänyt sen kylmäksi heti niin lääkärimuija olisi ollut hengissä pelastamassa Carlia?
Pari huomiota.
- Rick ja Morgan tapasivat tämän yhden kaverin, joka etsi hevostaan. Tuo tilanne meni hyvin pikaisesti ohitse, mutta oliko tuo kaveri pukeutunut johonkin hieman oudompaan asuun? Sieltähän lähti se yksi Pelastaja myös seuraamaan Rickiä sekä Morgania ja siinä kohtaa tuli jo vähän odoteltua Rickin väijyttämistä, kun hän antoi aseensa Morganille ja lähti yksinään takaisin päin. Seuraavassa kohtauksessa tuo olikin sitten jo kotona.
No, eihän Morganilla nyt kaikki sulakkeet ole taulussa. Se on jo ollut pidempään selvää. Mies on vähän kuin joku alkkis tai narkkari joka löytää uskonnon kauneuden ja se säätelee sitten kaikkea. Sama raivohulluhan se on sisimmässään, mutta kaitsee sitä tuolla sinänsä tietysti hyvällä, mutta olosuhteisiin kelpaamattomalla, filosofiallaan. Jos Morganilla ei tuota juttuaan ole, hän on kävelevä seinähullu joka hyökkää kaikkien kimppuun ja tappaa jos voi. Sinänsä kaikessa epäloogisuudessaan looginen. Toinen asia on sitten se, miksi muut katselee tuollaista menoa ja antaa miehen toimia noin.Tuo Morganin tekopyhä jeesustelu on kyllä huikeaa. Atlantan venytetyin laku on melkein tapattanut Rickin, Denisen ja Alexandrialaisista hän ison osan tapattikin jo. Kaikki elämä voi olla arvokasta, mutta Morgan ei ainakaan tuolla periaatteella pelaa.
.Mulle tuli tuosta Maggien tapauksesta ihan sama mieleen mitä parille muullekin, että siellä mahassa ei mikään tavallinen vauva olekaan kasvamassa vaan joku mutantti tai mikä lie. Kovat tuskat näyttivät olevan.
Olen vähän jäljessä, kun en jaksa enää valvoa.. katsoin eilen vasta tuon jakson missä Carol ja Maggie on naisten vankina. Maggie sanoo olevansa toisella kuulla raskaana, joten aika hoopolta tuntuisi jos zombiesikiö kuvio toteutettaisiin..
Siis alkio, öpaut mansikankokoinen :)
Minua taas kiinnostaa, että kulkeutuuko tuo virus sukupolvelta toiselle. Eli jos vaikka Judith pistettäisiin kylmäksi, tulisiko siitä zombie?
Ja Maggien penskalla tuskin vielä purukalustoa ole. Ikenilläkö se jyystää?
Tämmösiä asioita mä mietin...
Minä ymmärsin niin, että nimimerkki Hollanti tuossa pohti sitä, että näinköhän tämän ns. walker-incidentin jälkeen syntyneillä ihmisillä on tuota kuolleista palaamisen ominaisuutta? Eli tässä tapauksessa ainaskin Judith ja Glennin & Maggien syntymätön beibi olisi mahdollisesti sellaisia ihmisiä jotka eivät kuoltuaan "muunnu."Minä olen siinä käsityksessä, että virukselta ei voi välttyä vaan kaikilla on tuo virus vähän kuin automaattisesti.
Minä ymmärsin niin, että nimimerkki Hollanti tuossa pohti sitä, että näinköhän tämän ns. walker-incidentin jälkeen syntyneillä ihmisillä on tuota kuolleista palaamisen ominaisuutta? Eli tässä tapauksessa ainaskin Judith ja Glennin & Maggien syntymätön beibi olisi mahdollisesti sellaisia ihmisiä jotka eivät kuoltuaan "muunnu."
Tästähän saisi sillä tapaa mielenkiintoisen twistin sarjan loppupuolille vaikka, että jos asia todettaisiin jotain kautta ja nämä uudet ihmiset kantaisi mukanaan immuniteetin ja sitä kautta mahdollisen rokotteen tätä virusta tai mikä ikinä onkaan vastaan.
Kaukaa haettua tietysti, mutta ei nyt ihan mahdotonkaan skenaario.
Minä ymmärsin niin, että nimimerkki Hollanti tuossa pohti sitä, että näinköhän tämän ns. walker-incidentin jälkeen syntyneillä ihmisillä on tuota kuolleista palaamisen ominaisuutta? Eli tässä tapauksessa ainaskin Judith ja Glennin & Maggien syntymätön beibi olisi mahdollisesti sellaisia ihmisiä jotka eivät kuoltuaan "muunnu."
Tästähän saisi sillä tapaa mielenkiintoisen twistin sarjan loppupuolille vaikka, että jos asia todettaisiin jotain kautta ja nämä uudet ihmiset kantaisi mukanaan immuniteetin ja sitä kautta mahdollisen rokotteen tätä virusta tai mikä ikinä onkaan vastaan.
Kaukaa haettua tietysti, mutta ei nyt ihan mahdotonkaan skenaario.