Radiomasto
Jäsen
Mitäköhän tässä on nyt palvottu ja missä kohtaa itselle valehdeltu? En minä ole mikään Glennin fanipoika ja jos sanon jonkin kohtauksen olevan omaan makuun ihan looginen, niin ei se minusta fanipoikaa myöskään tee. Pysyn näkemyksessäni sen suhteen, että varsinkin Abraham osaa kyllä käsitellä aseita ja tähdätä niillä.Glennin osalta toivon että fanipojat jatkavat palvomista ja itselleen valehtelemista.
Eihän Maggie olisi sieltä tasanteeltakaan mihinkään pakoon päässyt, eikä se pelkkä tasanne olisi tainnut mikään turvasatama olla. Glennin piti kuitenkin zombeja harhauttaa, jotta Enid sinne tasanteelle pääsisi edes kiipeämään. Muistanko nyt ihan väärin vai oliko se pelastussuunnitelma sellainen, että sieltä tornista piti kiivetä alas ja paeta turvaan? Ilman Glenniä, Enidiä ja apuvälineitä tuo ei olisi ollut mahdollista. Maggien sijoittelu kohtauksessa ei muuta suurta kuvaa mihinkään.Liitteenä kuva tilanteesta, kävin sen ihan itse tonkimassa Fox Playn kautta. Onhan tuo nyt hiukan laiskanpulskeaa touhua toteuttaa homma noin. Tarina etenee ja katsojat säilyvät itseni mukaan lukien, mutta kyllä nämä ainakin mua on alkanut enemmän ja enemmän tökkiä sarjan edetessä. Tilanteen olisi kai saanut toteutettua varsin helposti laadukkaamminkin, VAIKKA edelleen tarina ei tähän kaadu.
Tämä tuntuu vähän siltä, että kaivamalla kaivaen niitä epäloogisuuksia löytyy, mutta niinhän niitä taitaa löytyä vähän sieltä sun täältä. Taisihan se jossain Taru Sormusten Herrasta trilogian kohtauksessa mennä autokin horisontissa.Tv-sarja, joissa on epäloogisuuksia ja virheitä, näinhän se on. Laadukkaissa sarjoissa ei ihan näin paljon, mutta tämä nyt on tällaista brains off -viihdettä. Mua vaivaannutti tuo kohtaus kaikkine onelinereineen, mutta ei nyt siitä sen enempää.
Omaan makuun tässä tuoreimmassa jaksossa tuon tornikohtauksen sekä Glennin pelastumisen kohdalla vähän kaivamalla kaivettiin jälleen epäloogisuuksia, eivätkä ne ainakaan itselle sellaisilta tuntuneet. Ihan samalla tapaa sitä voisi epäloogisuutta kaivaa siitä jakson avauskohtauksesta, eli miksi "pahikset" lähettivät vain yhden miehen saattamaan Darylia auton taakse ja miten Daryl sai hipihiljaa tuon niitattua, vaikka jopa haavoittui kamppailussa.