Meinaako Michonne hakea vallankaappausta vai oliko se vaan "oon ny välillä hiljaa"-lyönti?
Minua vähän jäi ihmetyttämään, mitä Rick mamisteli, eikä muka saanut alkkis-vaimonhakkaajaa hengiltä jo heti tappelun aluksi, ennen kuin kukaan ehti väliin. Jos mietitään, millainen tough guy-kuva Rickistä on sarjassa välitetty, niin odotin tappelun kestävän ehkä joku 10 sekuntia.
Pitihän sitä tappelua venyttää mahdollisimman paljon, että saadaan lisää pituutta ja draamaa jaksoon. Itellä tuli hohhoijaa -fiilikset kesken tappelun.
Finaalissa nähtäneen sitten Wolvesit, sen verta paljon tässä jaksossa tuota sakkia pohjustettiin jatkuvilla viittauksilla.
En usko sun teoriaan, mutta vastaus kysymykseen on Michonne ja Carl.Mä olen omassa päässäni kehitellyt teoriaa että Morgan on kytköksissä Susiin. Loppuhuipennuksena Sudet ovat vanginneet henkiin jääneet, Rick kohtaa johtajan ja johtajaksi paljastuu Morgan.
Ketkä nykyisestä porukasta olivat tavanneet Morganin Rickin lisäksi?
Mulle tuli tuo Thombsonin viritelmä mieleen myös, mutten jaksanut alkaa spekuleerata sillä. Noin muutoin olisi hauska vetää yhteen kaikki spekuloinnit sarjan ääreltä ja tarkistaa osumaprosentti sekä paras valavuori.
Arkkitehti toteuttamassa, tarvittaisiin yksi insinööri joukkoon jotta saadaan aitakin toimivaksi ;) Eugene olisi tajunnut..ahkerasti vihjailtu kauden loppua kohti, että pakko niillä on joku rooli finaalissa olla. Alexandrian muurithan on vielä kätevästi tuettu ulkoa päin (miksi vitussa?)
Wolvesit ovat palanen jotain isompaa palapeliä ja vain pieni osa sitä ulkopuolista helvettiä mitä ASZ tulee kohtaamaan. Näin uskon minä.