MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
2.kauden aloitusjakso oli mielestäni sarjan parasta antia tähän mennessä. Muutenhan kakkoskautta on kritisoitu tylsäksi ja junnaavaksi, mutta minun mielestä maalaistalomiljöö oli erittäin kiehtova ympäröivine metsineen ja Sophien toivoton etsintäoperaatio toimi ihan loppuun asti.
Mun mielestä kakkoskausi oli noista tylsin, ja Sophien etsiminen liian venytettyä, mutta tämä toki vain oma mielipide.
Kolmoskausi on ollut ihan jees, mutta olenko ainoa, joka kaipaisi tähän sarjaan ehkä pikkuhiljaa jotain uutta toivoa pelastuksesta tms..? Meinaan, että nythän tuntuu koko ajan siltä, että mennään ojasta allikkoon, ilman toivoa paremmasta huomisesta.
En siis toki vaadi, että kaiken olisi muututtava hetkessä, mutta ehkä jotain isompaa jännitettä kaipaisin. Vaikka jotain vihjeitä, että vastalääkettä on sittenkin olemassa tms..
Siinä mielessähän tilanne on nyt tuottajien kannalta suorastaan vaarallisen ideaali, että sarjaa voidaan jatkaa maailman tappiin asti, mutta samalla saatetaan riskeerata ainakin osa katsojista. Itse en aio jaksaa katsoa tätä enää paria kautta enempää, jos ei jotain todella isoa uudistusta tapahdu, sillä maailmassa on niin hienoja sarjoja, joihin voi vaihtaa.
Turha myöskään vetää yhtäläisyysmerkkejä sarjakuvan ja tv-sarjan välillä, mun mielestä voi vetää reippaasti omaa tulkintaa ja juonta. Se mikä toimii vuosia ilmestyneessä sarjiksessa, ei välttämättä toimi tv-sarjassa. Tosin itse en ole sarjiksia lukenut, joten en tiedä kunnioittaako televisioversio niitä kuinka paljon..