Ihmettelen miksi tuota Neganin näyttelijää kehutaan. Lapamatoa kantava luikku. Tuohon rooliin olisi sopinut paljon paremmin Henry Rollins.
En edes tiennyt, kuka on Jeffrey Dean Morgan ennen tätä sarjaa. Täältä olen lukenut, että näytteli Comediania siinä yhdessä supersankarileffassa, joka oli elokuvana melko tasapaksu.
Näyttelijä on tässä sarjassa sinänsä ihan hyvä ja vetää roolinsa tyylillä. Siis jos nyt oletetaan, että tuotantotiimi on tahtonut, että tuollaisena mies näytetään. Mutta itse rooli ei oikein vakuuta.
Mutta muutoin tuo Negan tyyppinä on vähän rasittava. Ja pakko myöntää, että jos sarja olisi realistinen, niin joku olisi naulapäänä ampunut ukkoa jo, kun saapuivat Alexandriaan. Silläkin uhalla, että itseltä lähtee henki.
Ja tosiaan nuo aseiden takavarikoinnit ja niiden kätkemättä jättämiset sun muut. Blah. Ei kukaan ole noin tyhmä.
No, nyt sitten seuraillaan tämän ukon edesottamuksia varmaan jokunen kausi, kun olen täältä antanut itselleni ymmärtää, että on ilmeisesti jopa suurempi osa kokonaisuutta kuin Kuvernööri. Kieltämättä tuo pelon ilmapiiri omienkin piirissä ja se, miten koko pulju on rakennettu väkivalloin, tuli hiukan yllätyksenä, joskin ei suurena. Mutta sitäkin enemmän odottaisin Saviorsien ryhmän jossain vaiheessa murenevan vähintäänkin sisältäpäin.
No, katsellaan. Tässä sarjassa nyt ei oikein tule mitään uutta ja se vähän tympii. Aina tulee vain jokin uusi poppoo ja sitten taas tapellaan. Tietysti se näinkin tuolla on, maailmassa, jossa elävät, mutta jonkinlaista muuta juonikuviotakin olisi kiva joskus nähdä. Ja jotain tyhjää suurkaupunkiympäristöä myös. Mutta sehän on tietysti taloudellisesti kait aina kohtalaisen iso satsaus, vaikka cgi:llä voidaankin luoda nykyään mitä vaan.