The Voice of Finland

  • 671 164
  • 2 823

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Jotenkin tuli euroviisut mieleen. Mekkokin oli viisutyyliä.

Ei siis ole tarkoitus Aaltoa liikaa haukkua, onhan se ihan sairaan hyvä laulamaan ja teknisesti pesee kaikki sata nolla. Sing Starissa voittais, mutta tässä on mun mielestä parempiakin.

Tuli ihan sama mieleen :D

Aaltoa olen kehunut kautta kisan mutta tämä biisi oli kyllä täysin tusinahuttua. Koskisen kappale taasen oli jopa yllättävän hyvä ja suomen kieli sopii kaverille paremmin kuin englanti.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Jotenkin vaisua kun Herranen ei ole enää mukana. Sen esitystä odotti innolla. Noiden muiden esitykset ei vaan säväytä lähellekkään samalla tavalla. Mulle Herranen on "moraalinen voittaja"
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jotenkin vaisua kun Herranen ei ole enää mukana. Sen esitystä odotti innolla. Noiden muiden esitykset ei vaan säväytä lähellekkään samalla tavalla. Mulle Herranen on "moraalinen voittaja"
Herranen juuri Face Bookissa sanoi, että huomenna klo: 12 tulee uusi sinkku tuonne Faceen kuunneltavaksi :) Sitä odotan kyllä!

EDIT: Oon aina tykänny Monroesta, mutta alkaa mennä jo yli. Puhu siitä ketä oot "arvostelemassa", unoha hetkeksi se Saara, jookosta?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika keskitien jenkkirokkia oli tuo Sipolan biisi. Ja tuo kun yhdistetään vielä miehen tyylipuhtaaseen jenkkisoundiin niin voisi kuvitella että tuollainen biisi voisi olla jenkeissäkin listalla. Ei ihan "my cup of tea", olisin enemmän jotain koukkua toivonut tuohon biisiin mutta edelleen kyllä putoaa hyvin tuo Sipolan soundi. Jos vaan levylle saadaan parempia biisejä niin voisin kyllä kuvitella ostavani tuon kaverin levyn.

Tuo Monroen Saara-hehkutus alkaa olla kyllä muuten jo aika noloa...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jahans, Tuotanto on antanut Michaelille käskyn, että Saara Aalto on saatava mestariksi. Voi voi, ikävä nähdä Suomen kaikkien aikojen vaarallisimman orkesterin nokkamies noin talutushihnassa.

Nyt: illan paras esitys tähän asti
 
K

Kiekkokatsoja

Kuten ennakkoon ennustin, uusien biisien vuoksi kisan taso laskee. Neverhöördibiisien vuoksi ei vaan innostu.

Saaralle plussat itse tehdystä biisistä. Mikko suht ok, Jesse kuitenkin tunteellisuuden vuoksi paras. Hyvä biisi, joka varmaan pyörii ratiossakin, näin ennakoin..
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä on onneton taso skabassa. Kukaan ei 'ylitä' itseään, ihme tuubaa?

Monroe vetää jenkkityyliin, mainostaa Saaraa joka välissä ja Tähkä näyttää joltain Rocky Horror Show -hahmolta plus piilokettuilee kaikille, Paula nyyhkii ja Lasti pomppii energisenä. Parempia lähetyksiä on nähty aikaisemmin.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hohhoijjaa!

Kun olet kuullut yhden, olet kuullut kaikki. Tulee olemaan mielenkiintoinen levy, jos tuo pääsee joskus levyttämään. Ei mitään eroa ensimmäisen ja viimeisen biisin välillä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ihan hirveästi tykännyt tästä Kaikurannan biisistä, mutta melkein kyllä tämän illan perusteella voisin antaa VoF -tittelin Jesse Kaikurannalle. On ääntä, on aitoa tulkintaa ja tunnetta, on selkeästi oma tunnistettava tyyli, ja oli tänä iltana paras kaikista.


EDIT: Näistä mittatilausbiiseistä selkeästi paras oli kyllä tuo Kim Koskisen biisi. Jännä on kyllä nähdä miten nuo äänet menee, keneltäkään ei mitään ihan superesitystä tänään ja aika tasaisia olivat kaikki.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tylsä finaali oli kyllä kokonaiskatsaumuksellisesti. Täällä myös on Herranen se moraalinen voittaja.

Umpitylsä oli myös Kaikurannan toinen biisi.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kahdella sanalla tiivistettynä: huono finaali.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Veikkaan, että tuntemattomien biisien myötä tästä tuli enemmän tai vähemmän biisikilpailu tänään. Samasta syystä voittaja on Mikko Sippola tai Jesse Kaikuranta.
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Muija just myönsi olleensa sängyssä tämän Aallon miehen kanssa vuosi sitten. Missä tämä finaali on? Lähden sinne.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tylsä finaali oli kyllä kokonaiskatsaumuksellisesti. Täällä myös on Herranen se moraalinen voittaja.

Kieltämättä kyllä vähän Herrasta huusi tämä finaali. Ei tänään yhtään huonoa esitystä nähty, mutta ei myöskään yhtään sellaista "yleisönräjäyttäjää" mitä Herraselta nähtiin. Sellaista tämä finaali olisi kaivannut.
 
K

Kiekkokatsoja

Elastinen vei mun jatkoaikasanat perr.. Jessen biisi tulee soimaan ratiossa.

No biisit soineet. Kuka lie voittaa? Yllättääkö taas Mikon taustajoukkojen äänestys?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös