Itsekin toisen jakson katsoin myös, ja entistä enemmän tykästyin tähän formaattiin. Mahtavaa miten sydämellä esimerkiksi nyt vaikka Tähkä on hommassa mukana. Tätä on erittäin miellyttävää katsella..
Lienee selviö että ohjelmasta tulee toinenkin kausi ehkäpä jo ensi syksynä tai viimeistään vuoden päästä, miten tämä ensimmäinen nyt aikanaan saadaan ensin pakettiin. Valmentajista vaihdetaan taatusti ehkä jopa peräti kaikki, jota itse toivon vaikka nykyisistä pidänkin, toisihan se ohjelmaan taas täysin uuden kiinnostavuuden. Tähän formaattiin vain pitäisi ehdottomasti pistää se raja, että valmentajat ovat nimenomaan sellaisia jotka ovat itsekin luoneet uransa itse omalla työllään (ei siis mistään muista kykykilpailuista tulleita tyyppejä), ja mielellään myös tehneet musiikkinsakin pitemmän päälle itse. Suomesta löytyy paljon hienoja musiikintekijöitä eri aloilta joita voisin nähdä valmentajien pallilla, esimerkiksi eilen Idolsissa tuomaroinut Herra Ylppö tuli heti mieleen. Harmi ettei maamme suurilla kansainvälisillä staroilla ole varmaankaan aikaa lähteä tällaiseen mukaan, esimerkiksi vaikka Tuomas Holopainen olisi aika huikeaa nähdä valmentajana. Tosin hänen vahvuuksiinsa ei taida kuulua tuo ymmärrys laulupuolen päälle, ja kokemus/osaaminen sen suhteen lienee kuitenkin formaatin kannalta aikalailla keskeistä :D